Service Desk Agent

Arbetsbeskrivning

Danda bedriver bemanning och rekrytering med utgångspunkt i ett mångfaldsperspektiv. Dandas verksamhet vilar på tre ben. Det ena är att via föreläsningar visa vad företag och organisationer har att vinna på på större mångfald. Det andra är att genom skräddarsydda utbildningar hjälpa kunderna till hållbara sätt att ställa om till större mångfald. På det tredje benet vilar det tyngsta uppdraget, bemanna och rekrytera personal till företag och organisationer som både önskar öka sin mångfald och tillsätta rätt person på rätt plats. Detta gör vi genom att vända på stenar som andra i branschen går förbi och därav hitta kandidater med unik kompetens från hela världen.

Arbetsuppgifter:
Arbetet innefattar felsökning/felavhjälpning, installationer av applikationer och program samt hantering av beställningar. Som Service Desk Agent har du ägandeskap och uppföljningsansvar för dina ärenden och vid behov även eskalering av ärenden till bakre support. För att göra ett gott arbete behöver du kunna ta till dig kunskap om kundernas verksamhet, tekniska miljö, applikationer samt avtal.

Några av de tekniska områden du kommer att arbeta med:
-- Windows 7/10
-- Citrix
-- Outlook och Exchange
-- Active Directory
-- MS Office och Exchange
-- Nätverk, VPN, mobilt bredband
-- Skrivare och skrivarhantering
-- Hårdvarurelaterade frågor
-- Office365

Vi ser gärna att du även har erfarenhet av office365. Tidigare arbete i supportfunktion är också meriterande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Frank
0406083440

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Danda AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Viss tid
  • Publicerat: 25 april 2017

Besöksadress

Stora nygatan 55
None

Postadress

Stora nygatan 55
Malmö, 21137

Liknande jobb


Helpdesk / Systemsupport

Helpdesk / Systemsupport

23 maj 2024

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

22 maj 2024