Service dispatcher till kund på Kungsholmen

Service dispatcher till kund på Kungsholmen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Till vår kund söker vi nu en service dispatcher med omgående start. Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Arena Personal men arbetar hos vår kund.

I rollen som service dispatcher kommer du att:

• Ta emot kundsamtal, felsök och schemalägg utifrån behov
• Hantera och tilldela fältservicetekniker till serviceanrop
• Ge teknisk support på distans (på telefonen) efter behov
• Logga serviceförfrågningar och anteckningar i systemet SAP
• Se till att nödvändiga delar är tillgängliga för jobb; reservidentifiering och offert - hantering av CAT 1
• Fungera som kontakt mellan våra kunder, reservdelar och fältservicetekniker - kommunicera effektivt för att lösa eventuella problem

Uppdrag kommer att starta så snart som möjligt och beräknas pågå fram till 31 december. Arbetet under pandemin är både från kontoret och hemifrån. Arbetstiderna är vardagar och dagtid.

Din profil
•Du som söker har tidigare arbetat som service dispatcher och har erfarenhet av att kommunicera ut servicearbeten.
• Duktig på att schemalägga resurser, hantera många förfrågningar och hålla koll på allt
• Organiserad, strukturerad, driven och beslutsam med förmåga och vilja att arbeta i tvetydiga situationer
• Kan använda initiativ och visa god bedömning av affärs-, kund- och teambehov
• Utmärkt kommunikationsförmåga och stort kundfokus är viktigt
• SAP-erfarenhet är önskvärd
• Självmotiverad och driven med utmärkta interpersonella och teamwork färdigheter
• Kritisk tänkare med uppmärksamhet på detaljer utan att förlora den större bilden
•Då koncernspråket är engelska - pratar och skriver du detta obehindrat.

Meriterande om du är:
• Flerspråkig i danska, norska och finska.
• Teknisk kunnig med tillhörande erfarenhet av distributionstjänster inom fältservicebranschen

Vi erbjuder
För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2021
  • Ansök senast: 26 maj 2021

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Exportleveransansvarig

Exportleveransansvarig

17 maj 2024

23 april 2024