Service- och administrationsmedarbetare till BMW

Service- och administrationsmedarbetare till BMW

Arbetsbeskrivning

Världens mest ledande tillverkare av bilar och motorcyklar, BMW Group, söker nu en Service- och administrationsmedarbetare till deras nya Business Developing Center. Alla som arbetar inom BMW Group är stolta över att kunna leverera bilar, finansiella tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Kunder över hela världen är stolta över att köra en BMW. Vill du också vara stolt? Dela din passion för service och administration!

Om rollen
Du kommer att vara en del av ett roligt, prestigelöst och högpresterande team och arbeta i en förändringsmiljö. Du kommer att erbjudas en arbetsplats med starka varumärken och en intressant och krävande roll i ett internationellt företag med trevliga kollegor. I rollen som Service- och administrationsmedarbetare kommer du att rapportera till Team Leader of Dealer Support. BMW ställer stora krav men erbjuder också mycket i gengäld.

Dina ansvarsområden
• Ansvara för inkommande produktförfrågningar via telefon/chatt från BMWs kunder.
• Du kommer att vara ansvarig för inkommande digitala affärsförfrågningar från BMWs kunder och agenter/återförsäljare.
• Förbereda affärsförfrågningar och kreditbedömningar för både företags- och privatkunder samt hantera både lån- och leasingavtal.
• Vara delaktig i att analysera kreditansökningar och säkerställa att slutkunden får den bäst lämpade finansieringen.
• Du kommer att arbeta med administration relaterat till ansökningsprocessen.

Om dig vi söker
Vi ser att du är en energisk och positiv person som är van vid att arbeta självständigt. Vi tror att du har kundservice i hjärtat och viss kunskap inom finansiering. Rollen innehåller ett brett spektrum av uppgifter, därför är det viktigt att du är prestigelös och ansvarsfull. Du bör även besitta analytiska färdigheter och vara resultatorienterad. För att lyckas i rollen behöver du vara en lagspelare och tycka om att arbeta i team mot gemensamma mål. Du har god förmåga att arbeta med parallella arbetsuppgifter och håller dig lugn och organiserad även vid hög arbetsbelastning. Kvalitet och service ligger i din natur och du är en person som sprider positiv energi till dina kollegor. I rollen som Service- och administrationsmedarbetare går du alltid den extra milen för BMWs kunder, agenter och återförsäljare.

I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

För att kvalificera för tjänsten ser vi att du har
• Gymnasieexamen inom ekonomi, eller motsvarande.
• Något års erfarenhet från servicesektorn.
• Förståelse för processer och system.
• Goda kunskaper i MS Office.
• Flytande i skriftlig och muntlig svenska och muntlig engelska.
• Har du erfarenhet från försäljning och finansiella tjänster är det meriterande.
• Du får gärna ha tidigare erfarenhet av företag i förändring.

Om att jobba på BMW Financial Services
BMW Financial Services är en del av BMW Group som gör det enkelt för våra kunder att finansiera sin BMW. Vi delar deras passion för körglädje och fokuserar på att ge en trygghet och säkerhet genom hela resan.Det krävs ett drivande team med en kan-göra-attityd för att leverera bra service. Ett team som alltid är beredda att gå det extra leendet för att hitta lösningar som tillfredsställer våra kunders behov. Ett team som vill lära sig mer för att utveckla sina förmågor. Så, om du tycker om en kultur av öppet utbyte och ömsesidigt förtroende samt vill ta på dig en fartfylld roll inom ett mycket motiverat team, då har vi rollen för dig.

Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym. Tjänsten är en tillsvidareanställning som konsult, med 6 månaders provanställning via Jurek Talents. Arbetstiden är heltid, med tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Letar du efter en spännande utmaning? Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos BMW; https://www.bmwgroup.jobs/nordics/en.html?abc Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 augusti 2023
  • Ansök senast: 31 augusti 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


30 maj 2024

Handläggare till sektionen för kundcenter

Handläggare till sektionen för kundcenter

27 maj 2024

27 maj 2024