Serviceadministratör Upplands Väsby

Serviceadministratör Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av service och administration? Skulle du beskriva dig själv som serviceminded och en person som alltid sätter kunden i fokus? Har du dessutom erfarenhet av att ha arbetat med reservdelar av något slag? Då kan du vara den personen vi söker! Välkommen med din ansökan redan idag!

Vi söker en tekniskt lagd serviceadministratör, med placeringsort Upplands Väsby där du kommer arbeta på ett företag verksamma inom entreprenadmaskiner. Som serviceadministratör kommer du tillsammans med dina kollegor att hjälpa både kunder och servicetekniker över främst telefon och mejl, men det förkommer även besökare över disk.

Ansvarsområden
Dina arbetsuppgifter kan exempelvis innefatta:
Hantera inkommande och utgående samtal och mejl samt ta emot besökare på plats
Lägga och hantera beställningar av reservdelar i system
Söka upp och hantera artikelnummer och sprängskisser 
Boka ut servicetekniker på uppdrag


Arbetstider
Start: omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: uppdraget beräknas pågå till och med 31 augusti 
Arbetstid: 07-16 mån-fre

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
Minst 1 års erfarenhet från ett serviceyrke
Minst avslutad gymnasieutbildning 
God vana att hantera kunder via telefon och mejl
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

 
Det är meriterande om du har:
Arbetat i en roll där du på något vis har hanterat reservdelar av något slag
Är tekniskt lagd med ett intresse för fordon och maskiner
Erfarenhet av en administrativ roll
Arbeta i något affärssystem

Vi söker dig som är ansvarstagande och noggrann i ditt dagliga arbete. Du tycker om att hjälpa andra människor och är en mycket serviceinriktad person med positiv inställning. Vidare tycker du om att kommunicera och samarbeta med andra och vågar ta egna initiativ för att driva ditt arbete framåt. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-03-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Mimmi Högman, mimmi.hogman@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2020
  • Ansök senast: 29 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


16 maj 2024

Omgående sommarjobb som administratör!

Omgående sommarjobb som administratör!

16 maj 2024

16 maj 2024