Serviceadministratör vikariat, Upplands Väsby

Serviceadministratör vikariat, Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av service och administration? Skulle du beskriva dig själv som en strukturerad problemlösare som alltid sätter kunden i fokus? Har du dessutom erfarenhet av att ha arbetat med reservdelar av något slag? Då kan du vara den personen vi söker. Välkommen med din ansökan redan idag!


Vi söker en social och tekniskt lagd serviceadministratör för ett sommarvikariat, med placeringsort Upplands Väsby där du kommer arbeta på ett företag verksamma inom entreprenadmaskiner. 

Ansvarsområden
Detta är en roll i den centrala avdelningen Shared Service som rapporterar till Shared Service Manager. Som serviceadministratör arbetar du i nära samarbete med reservdelsförsäljning, servicebokning och andra funktioner i företaget från ekonomiavdelningen till verkstäderna. Du tillsammans med dina kollegor kommer att hjälpa både kunder och servicetekniker över främst telefon och mejl, men det förkommer även besökare fysiskt i butiken.


Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:


Hantera inkommande och utgående samtal och mejl
Ta emot besökare på plats i butiken
Registrera nya kunder
Hantera fakturafrågor och kredithantering
Lämna ut förbeställda reservdelar


Arbetstider
Omfattning: Heltid, start i slutet av maj tom augusti 2021
Plats: Upplands Väsby
Arbetstider: Mån-fre kl 7-16 (på plats på kontoret)
Arbetsgivare: Randstad AB

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
Minst två års administrativ arbetslivserfarenhet
Avslutad gymnasieutbildning
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Goda kommunikationsfärdigheter
Vana av att följa processer
God kunskap av IT system och Officepaketet



Det är meriterande om du har:
Tidigare arbetserfarenhet inom ekonomi
Teknisk erfarenhet/intresse


Vem är du?
Vi söker dig som är social, öppen och självgående. Du tar eget ansvar och initiativ, vidare är du en bra problemlösare med god struktur i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2021-04-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2021
  • Ansök senast: 4 april 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023