OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund:
Vår kund erbjuder kostnadseffektiva och högkvalitativa tjänster inom ekonomi- och löneadministration. Företaget ingår i en internationell mediekoncern och har ett välkänt varumärke. Kontoret är placerat i Stockholm.
Om tjänsten:
Dina arbetsuppgifter innebär att hantera inkommande ärenden via telefon och ärendehanteringssystem från företagets finsktalande kunder eller från deras kunder och leverantörer. I detta ingår att sköta nyupplägg och ändringar av leverantörer. Du kommer även att hantera interna ärenden på företaget. Samtidigt kommer du att arbeta för en ständig utveckling och effektivisering av arbetet. Tjänsten är på heltid och är ett långtidsuppdrag via Help at Work som på sikt kan leda till direktanställning hos kund.
Din profil:
- Mycket goda kunskaper i finska, svenska och engelska, i både tal och skrift.
- Några års erfarenhet av arbete på kundserviceavdelning/support.
- Gymnasieutbildning
Viss ekonomikunskap är meriterande
Tjänsten ska tillsättas omgående så skicka in din ansökan snarast via www.helpatwork.se
Om du har frågor kring tjänsten kan du kontakta Constanza Rodriguez på 073-633 01 78.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Dehmer
Anna-Karin Gisslén
Cecilia Medina
Ida Tegner
0736-330178
Tord Hjerpe
0760-161750
Maria Ottosson
073-3859858
Constanza Rodriguez
073-633 01 78
Frida Hallqvist
073-633 01 82
Anders Gustavsson
0707900496
Jessica Truedsson