Servicedesk / helpdesk till Landshypotek Bank

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Om kunden:

Landshypotek Bank är en annorlunda bank med en stor uppgift där medarbetarna är avgörande för företagets framgång. Landshypotek Bank utgörs av drygt 170 engagerade medarbetare på 19 kontor som tillsammans bidrar till ett rikare liv i hela landet. Som anställd hos Landshypotek Bank kommer du att involveras i en rad olika projekt och verkligen vara delaktig i hur företaget bedriver banken. Skillnaden mellan Landshypotek Bank och andra är att du här kommer märka och se effekterna av hur du bidrar till att banken når målen. Med anledning av företagets storlek har verksamheten möjlighet att vara snabbfotade och ligga i framkant på marknaden vad gäller digitala lösningar och system.

Sedan 1836 har företaget finansierat satsningar för företagande på landsbygden. Idag erbjuder Landshypotek Bank också bolån till husägare utanför storstäderna samt sparande för alla vars hjärtan klappar för en levande landsbygd.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Servicedeskmedarbetare på Landshypotek bank arbetar du med att ge teknisk support till kollegor fördelade på 20 kontor runt om i Sverige, med huvudkontor i Stockholm. Detta medför att du förutom att stötta på plats känner dig bekväm med att ge support över telefon och andra tekniska hjälpmedel. I rollen förekommer även dokumentation och administrativa arbetsuppgifter. Vidare ligger ditt eget driv och engagemang till grund för vilka typer av uppgifter du kommer bli involverad i.

Profil:

• Minst 1 års relevant erfarenhet, exempelvis inom teknisk support/service, servicedesk eller av administrativt arbete.

• Teknisk vana och god servicekänsla

• Erfarenhet av MS Windows samt meriterande med tidigare erfarenhet av SAP

• Meriterande med erfarenhet av AD och behörighetsadministration

• Meriterande med erfarenhet av IT-drift / förvaltning av server och klienter

För att trivas i rollen som Servicedeskmedarbetare är du prestigelös och uppskattar att arbeta med varierade arbetsuppgifter. Vidare är du ambitiös och ansvarstagande då du hanterar behörigheter av hög nivå. Du är kvalitets medveten och noggrann då du arbetar med administration samt dokumentation. I rollen ger du support till dina medarbetare varav du är kommunikativ och serviceinriktad.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicedesk, support, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, IT, 1st Line Support, Teknisk Support, first line, helpdesk, AD, Active directory, Microsoft Exchange, heltid , Stockholm Tekniker, IT, servertekniker, server technician, underhållstekniker, Windows servrar, support, first line, 1st line, second line, 2nd line, service, kundservice, order, fakturering, e-tjänster, orderhantering, administration, Oracle SQL, Java EE, Qlikview, SAP

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 19 mars 2018

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024