Servicedesk medarbetare

Arbetsbeskrivning

Kundföretaget

Till vår kund i centrala Västerås söker vi nu en engagerad Servicedesk medarbetare!

Arbetsbeskrivning

Som Servicedesk medarbetare kommer du att få vara företagets ansikte utåt och förväntas lösa tekniska problem vid en första kontakt över telefon och mail. I arbetsuppgifterna ingår även övervakning av driftftunktioner.

Din profil

Du har goda kunskaper om Windows Server och behärskar Active Directory/Office 365 hantering. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Det är meriterande om du har erfarenhet av ITIL.

Som person är du positiv, driven och lösningsorienterad.

Vårt företag

Montico-koncernen erbjuder tjänster inom personal- och kompetensförsörjning såsom bemanning, rekrytering, HR-konsultation, strategisk kompetensförsörjning, utbildning, jobbcoachning samt omställningsarbete. Vår expansiva koncern har idag cirka 700 anställda och omsätter cirka 400 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Tranås och kontor finns också på ett flertal orter i södra och mellersta Sverige. I Montico-koncernen ingår även Hammarö Svetsteknik.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är den 31 maj, men då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB Tranås
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 27 maj 2016

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024