Servicedesk / Teknisk kundtjänst till Telia Company

Servicedesk / Teknisk kundtjänst till Telia Company

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Jönköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

Som medarbetare i servicedeskteamet ansvarar du tillsammans med dina kollegor att lösa supportärenden för bl.a Telias nationella kunder. Tjänsten är varierande då frågorna som du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad. Detta innebär att du tar emot ärenden/incidenter via telefon och mail där du hanterar frågor gällande växel, mobilt bredband, telefonabonnemang och fakturor. Du arbetar i första linjen med felsökning och du administrerar och definierar inkommande ärenden som behöver skickas vidare till specialister.

Då tjänsterna ständigt utvecklas får du som supportmedarbetare även möjlighet att kontinuerligt lära dig ny teknik. I början av din anställning erbjuds du även en gedigen introduktion.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller IT
• Erfarenhet av servicerelaterade yrken är meriterande
• Stort tekniskt intresse
• Engelska och svenska flytande i tal och skrift

För att trivas i rollen är du social och får energi av att umgås och föra dialoger med människor. Du har viljan samt intresset att hjälpa andra och att leverera bra service. Du anstränger dig för att leverera lösningar och trivs med att ha mycket kundkontakt. För att lyckas i arbetet är det viktigt att du samarbetar med dina kollegor då ni arbetar tätt tillsammans.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, servicedesk, service, first line, 1st line, telefoni, support, heltid, platssupport, teknik, IT, admin, administration, Jönköping, Telia Company

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


29 maj 2024

Supportspecialist – Dagtid

Supportspecialist – Dagtid

29 maj 2024

IT-Supporttekniker

IT-Supporttekniker

29 maj 2024