Servicedeskkonsult inom elektronisk fakturahantering sökes till Palette

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Om kunden:

Palette är marknadsledande på webbaserade applikationer för inköp, fakturor och avtal. De erbjuder tjänster inom elektronisk hantering av leverantörsfakturor genom den egenutvecklade produkten PaletteArena som används av över 1500 kunder i 34 länder. Palettes kunder är både små och stora företag i alla branscher. I Sverige har företaget 40 medarbetare på fem orter varav huvudkontor finns i Stockholm. Som ett led i Palettes expansion söker vi nu en ny medarbetare till servicedesken. Servicedesken utgör företagets nav och är en central del av företagets organisation.

Palettes erbjuder en självständig och utvecklande roll i ett expansivt företag som växer internationellt. Företagskulturen präglas av korta beslutsvägar och öppenhet för idéer från medarbetare.

I rollen som servicedeskkonsult arbetar du i en bred roll med stort ansvar. Som servicedeskkonsult har du arbetsuppgifter kopplade till kundernas implementerade av produkter och applikationer. Utifrån kundernas problem läggs ärendena in i Palettes ärendehanteringssystem där du löser ärendena remote eller över telefon. I din roll har du också ett utbildningsansvar där du instruerar och utbildar kunder i Palettes produktsortiment och applikationer. Du har god kännedom kring kunderans konfiguration och implementation av Palettes applikationer. Uppstår det ärenden av teknisk karaktär är du väl insatt i tekniken för att smidigt kunna lösa dessa. Du som servicedeskkonsult samarbetar med större delen av organisationen och har god insikt av vilken kompetens i företaget du behöver koppla in ifall det krävs för kunds ärende. Den största delen av ditt arbete sköter du från kontoret i Nacka, men vid tillfälle och kundutbildning är du ute hos kund för att bidra med din expertis.

Arbetsuppgifter:

I rollen som servicedeskkonsult arbetar du i en bred roll med stort ansvar. Som servicedeskkonsult har du arbetsuppgifter kopplade till kundernas implementerade av produkter och applikationer. Utifrån kundernas problem läggs ärendena in i Palettes ärendehanteringssystem där du löser ärendena remote eller över telefon. I din roll har du också ett utbildningsansvar där du instruerar och utbildar kunder i Palettes produktsortiment och applikationer. Du har god kännedom kring kunderans konfiguration och implementation av Palettes applikationer. Uppstår det ärenden av teknisk karaktär är du väl insatt i tekniken för att smidigt kunna lösa dessa. Du som servicedeskkonsult samarbetar med större delen av organisationen och har god insikt av vilken kompetens i företaget du behöver koppla in ifall det krävs för kunds ärende. Den största delen av ditt arbete sköter du från kontoret i Nacka, men vid tillfälle och kundutbildning är du ute hos kund för att bidra med din expertis.

Profil:

Utbildning: Gymnasiekompetens, gärna med inriktning ekonomi eller IT
Erfarenhet: Något års erfarenhet av liknande roll och arbetsuppgifter. Vana att arbeta kundnära.
System: God kunskap i SQL och databaser.
Meriterande: Erfarenhet av antingen inköpsprocesser eller redovisning/bokföring, erfarenhet av att genomföra kundutbildningar samt vana av ekonomiska termer.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter i en kundnära roll. Du gillar att ha mycket saker att göra och trivs i högt arbetstempo. Vidare ser vi att du är duktig på att hantera stress, är prestigelös och har en vilja att lyckas. Vi ser att du är kommunikativ och social samt att du trivs med rådgivande ansvar. Trivs du i en bred roll med mycket ansvar där din problemlösningsförmåga ställs på prov, då kommer du att trivas i servicedesken på Palette.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Nacka
Lön: enligt ök.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicedesk, servicedeskkonsult, Palette, elektronisk fakturahantering, applikation, utbildning, kund, kundnära

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 27 maj 2015

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024