Servicedeskmedarbetare till Addpro!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att starta din karrriiär inom IT med en first line-roll? I Addpros servicedesk kommer du att få en anpassad utbildning till dig som individ där ditt intresse kommer att ligga i fokus. Med en mentor som stöttar dig kommer du lära dig att arbeta mot kunder och med bred support. Låter detta som en möjlighet för dig? Sök tjänsten redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Addpros räkning en medarbetare till deras servicedesk/first line. Addpro levererar tjänster inom infrastruktur och klienthantering till sina kunder som de har långsiktiga samarbeten med. En viktig del i dessa samarbeten är att kunna leverera service till kunderna och där är deras servicedesk en väsentlig del i detta arbete. Du kommer att få lära dig mer än förväntat och ha en mentor som finns där och stöttar dig i ditt arbete, då Addpro har en tydlig karriärstege internt och är noga med medarbetarutvecklingen.

Tjänsten passar dig som vill starta din karriär och utvecklas till en kunnig och kompetent person inom drift. Har du ett intresse för IT är detta en chans att läras upp i detta yrke med stöttning och enligt en individuell modell.

ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare inom deras servicedesk kommer du arbeta med bred support som rör infrastruktur och klienter.

Du kommer till exempel att:


* Hantera felsökningar för skrivare och nätverk
* Ta hand om klient och central infrastruktur
* Hantera traditionella servicedesärenden


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
* Har gymnasial utbildning inom IT


* Har kunskap i Active Directory
* Har god datorvana
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift


Det är meriterande om du:


* Har körkort då detta kommer behövas i tjänsten på sikt
* Har tidigare erfarenhet av service


Som person är du:


* Ansvarsfull
* Strukturerad
* Serviceminded


Då servicedesken alltid behöver vara bemannad på utsatta tider är det väldigt viktigt med punktlighet i denna roll.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm, Sundbyberg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Addpros önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
AddPro är ett, partnerägt, expansivt kunskapsföretag som bygger digitala motorvägar och utvecklar smarta, säkra, flexibla och kostnadseffektiva IT-system. De kan nyttja sina 300 specialister som en kompetensförstärkning eller som samarbetspartner i kunders förändringsprojekt. AddPro är idag marknadsledande inom IT och deras kunder är medelstora till stora företag och statliga förvaltningar som har höga krav på kompetens och support. I detta team ges du en möjlighet att utvecklas med marknadens bästa medarbetare och kundprojekt. Du får uppleva ett starkt värdebaserat företag som brinner för innovation och förändring.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid, tillsvidare 08:00-17:00
  • Publicerat: 30 augusti 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024