Servicehandläggare i Eskilstuna

Servicehandläggare i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du intresse för komplexa regelverk och trivs i en guidande roll? Ser du möjligheter där andra ser hinder och trivs när du får samarbeta med andra? Handels a-kassa behöver utöka sin verksamhet och söker därför servicehandläggare till sin verksamhet i Eskilstuna.

Ansvarsområden
I rollen som servicehandläggare kommer du i huvudsak lämna information och hjälpa medlemmarna via telefon, e-tjänster och mail. Här arbetar du i flertal olika system och guidar Handels a-kassas medlemmar bland annat genom e-tjänster. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter sker via telefon och Mina Sidor och arbetet är varierat. Du behöver ha ett stort intresse för att lära dig hur regelverket fungerar för att kunna svara våra medlemmar på ett korrekt sätt. 
Du kommer även att bidra till att utveckla och förbättra verksamheten. Här välkomnas du till en arbetsgivare med goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen.

Arbetstider
Heltid, dagtid 36,66 h/vecka. Tillsvidareanställning, Handels a-kassa tillämpar 6 månaders provanställning.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker tjänsten är en positiv person som drivs av att arbeta resultat- och målinriktat. Du får saker klara i tid och arbetar därför strukturerat. Vi ser även att du har en pedagogisk förmåga och att du kan uttrycka dig tydligt och enkelt i kommunikation med andra. Handels a-kassa är en organisation i ständig förändring för att möta nya och ändrade behov vilket ställer höga krav på att du är flexibel och har förmåga att ställa om i det dagliga arbetet. I rekryteringen lägger vi stor vikt vid de personliga egenskaperna.

För att vara aktuell för den här tjänsten ser vi att du har
Gymnasial utbildning med godkända betyg
God kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i svenska både i tal och skrift

Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter med vana vid såväl kundbemötande som administrativ erfarenhet. 

Ansökan
2020-04-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kajsa Björkman, kajsa.bjorkman@randstad.se
Facklig representant: Anna Nilsson, 010-450 83 94

Om företaget
Handels a-kassa har i uppdrag att hantera arbetslöshetsförsäkringen för våra drygt 165 000 medlemmar. Arbetslöshetsförsäkringen är en omställningsförsäkring som ger ekonomiskt skydd vid arbetslöshet och vårt arbete påverkar våra medlemmars vardag. Vi arbetar för att vara en flexibel, effektiv och tillgänglig organisation så att våra medlemmar känner sig nöjda och trygga med vårt arbete. 

Vi samarbetar med Handelsanställdas förbund och vill att du delar våra värderingar avseende frihet, demokrati och social rättvisa både i tanke och handling.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 14 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 mars 2020
  • Ansök senast: 12 april 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023