SERVICEINRIKTAD EKONOMIASSISTENT TILL ETT HÄRLIGT TEAM I SOLNA

SERVICEINRIKTAD EKONOMIASSISTENT TILL ETT HÄRLIGT TEAM I SOLNA

Arbetsbeskrivning

Är du en Ekonomiassistent redo för ett nytt uppdrag? Just nu söker vi dig som har 1-2 års erfarenhet inom leverantörsreskontra. Tveka inte att söka redan idag, då tjänsterna ska tillsättas omgående!

Om företaget
Vår kund är ett tjänsteföretag inom besiktning, provning och certifiering och har sitt huvudkontor i Solna. Vi söker dig som vill arbeta i ett sammansvetsat och glatt team där man stöttar varandra för att nå gemensamma mål. Tjänsten är ett uppdrag på ca 6 månader där du blir anställd av oss på Resultat och uthyrd till vår kund.

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

• Leverantörsreskontra
• Kontering
• Ansvar för attestflödet
• Hantering av kreditfakturor
• Göra betalningsfiler
• Ansvarig för inkommande mail
• Enklare uppgifter i bokslutet


Din profil
Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet som Ekonomiassistent och har praktisk erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter. Det är viktigt att du är självständig och kan strukturera och driva ditt egna arbete framåt samtidigt som du är prestigelös och kan lyfta blicken och hjälpa dina kollegor om det behövs. För att passa i rollen söker vi en social, kommunikativ och lösningsorienterad person. I rollen kommer du att ha mycket kontakt med kundsupporten samt projektledare inom bolaget.

Framgångsfaktorer
• 1-2 års erfarenhet som Ekonomiassistent, gärna inom leverantörsreskontra
• Noggrann, strukturerad och kommunikativ
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Flytande i svenska i tal och skrift samt grundläggande kunskaper i engelska


Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).

Ansökan
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Stockholm
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Gabriella Urban, 073-311 68 62
SISTA ANSÖKNINGSDATUM 2023-12-10

Denna tjänst är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på Resultat och uthyrd till vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella på telefonnummer 073-311 68 62.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resultat i Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2023
  • Ansök senast: 11 december 2023

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024