Serviceinriktad Handläggare till internationellt bolag

Serviceinriktad Handläggare till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Spännande roll för dig som vill arbeta med kundkontakt i en administrativ och utvecklande roll som Handläggare!

Mer om tjänsten
Uppdragets är på heltid och ca 12- 15 månader. Kunden har sitt kontor i Södertälje (ca 30 min från Stockholm city).
Som handläggare inom gruppen för test- och skadedebitering kommer du främst att arbeta med granskning av inkommande testprotokoll utifrån satta riktlinjer göra bedömningen om protokollet är rätt ifyllt, är det något som fattas eller behöver kompletteras kontaktar du återförsäljaren. Du kommer även hantera återlämning och ändringsärenden från återförsäljare. Detta sker både via telefon och mail samt hantera inkommande mail i form av inkommande fakturor.

Din profil
Minst gymnasieutbildning, meriterande med högskoleutbildning. Du bör ha erfarenhet av kundtjänstarbete tidigare, gärna från liknande tjänster inom bank- och finansbranschen eller fordonssidan där du jobbat med biladministration.
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper och att du tar stort eget ansvar och driver dina arbetsuppgifter framåt.
I rollen ingår kontakt med såväl interna som externa parter, så god samarbetsförmåga, serviceinriktad är viktigt. Du är van att jobba i team och trivs med det. Du behöver ha ett affärsmässigt agerande gentemot återförsäljare, samarbetspartners och slutkunder.

Detta är en riktigt rolig roll, och ett bra sätt att få in en fot i ett framgångsrikt bolag med fina värderingar och bra arbetsmiljö.
Känner du att detta passar in på dig så skicka in din ansökan nu, uppdraget kommer att starta snarast möjligt!


Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor kontakta gärna Clara Åström på clara.astrom@dreamwork.se

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2021
  • Ansök senast: 12 maj 2021

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023