OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Om kunden:
Sergel Kredittjänster arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 160 medarbetare och arbetar löpande med internutbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter.
Tjänsten är placerad i Sergels nya fräscha lokaler vid Hötorget.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden, varav de flesta inkommer via telefon. Resterande ärenden inkommer via webben, mail och chatt. Du hanterar kundernas ärenden i processen innan fakturan hamnar hos inkasso. Syftet med din roll är att vägleda kunden för att tillsammans hitta en lösning innan fakturan hamnar hos inkasso. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen.
Ditt arbete mäts på samtalslängd, bemötande och lösningsgrad. Du ingår i ett team som består av cirka 15 medarbetare och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds en gedigen introduktionsutbildning.
Profil:
• Minst ett års arbetslivserfarenhet från ett servicerelaterat arbete
• God system- och datorvana
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom kundtjänst, inkasso eller ekonomi
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
Som person har du intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar, såväl internt som externt. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.
Övrig information:
Start: Januari
Plats: Hötorget, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Customer Care Agent, kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund