Serviceinriktad löneadministratör sökes till en viktig myndighet!

Serviceinriktad löneadministratör sökes till en viktig myndighet!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att arbeta som löneadministratör och kan påbörja ett uppdrag i april? Då är du den vi söker! Läs mer nedan och ansök redan idag!

Om uppdraget

För detta uppdrag kommer du att arbeta som löneadministratör på en viktig myndighet som arbetar med bistånd. Avdelningen är verksam inom arkiv- och dokumenthantering samt löneadministration. Uppdraget är på heltid måndag till fredag, med start april fram till september 2020 med möjlighet till förlängning året ut.

Dina arbetsuppgifter

Fokus för denna tjänst kommer att vara administrera löner, hantera reseersättning och anställningsförmåner. Du kommer ta fram statistik, hantera reseräkningar och kvalitetssäkra rutiner. Utöver detta kommer du vara ett internt stöd till chefer och medarbetare inom lagar och förordningar samt avtal. Vidare kommer du vara med och utveckla policys, administrativa rutiner och riktlinjer inom området och hela verksamheten. Visst arbete med ekonomi kommer även att förekomma. Arbetet sker överlag genom Palasso. Som person är du mycket noggrann och serviceinriktad. Du är driven i dina arbetsuppgifter och kan arbeta självständigt samt i samarbete med andra.

Dina kvalifikationer

- gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet inom området
- minst 1 års arbetslivserfarenhet som löneadministratör
- mycket god datorvana med kunskaper inom MS Office
- flytande i svenska i både tal och skrift
- meriterande med kunskaper inom Palasso


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-03-23.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2020
  • Ansök senast: 23 mars 2020

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024