Serviceinriktad Orderhanterare/Kundtjänstmedarbetare sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundtjänstarbete och orderhantering? Söker du nya utmaningar där du initialt arbetar halvtid och sedan eventuellt har möjlighet att gå upp till heltid mot årskiftet? Då kan vi på Adecco ha uppdragen för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?

I din roll som kundtjänstmedarbetare och orderhanterare kommer ditt dagliga arbete att bestå av hantering och ansvar för olika typer av ordrar t.ex. internationellaordrar, standardordrar och restordrar. Du kommer att ha en löpande dialog med kollegor och kunder angående bl.a. leveranser, leveranstider, villkor för leveranser, komplikationer samt reklamationer. Trivs du med att skapa och vid behov följa upp leveranser kommer du att passa i denna roll.

Vem trivs här?

Ditt effektiva och noggranna arbetssätt  och din känsla för service kommer göra att du kan utveckals i denna roll. Vidare behärskar du engelska i tal och skrift och har goda datorkunskaper, framförallt i MS Office. Din tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP kan ge dig en fördel i tjänsten. Vi tror att du är en glad och social person, det är viktigt att du har ett trevligt sätt att bemöta människor och att du är förtroendegivande. Du har förmåga att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du älskar att ge service.

För att arbeta som konsult hos oss bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående tjänsten kontakta Rekryteringsansvarig Frida Eriksson på tel: 08-598 980 20.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 30 september 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024

18 april 2024