Serviceinriktad student inom kundsupport

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Om kunden:

Företaget är en av Nordens största koncerner inom dagligvaror, där du kommer tillhöra avdelningen för konsumentärenden rörande produktfrågor och reklamationer. Du kommer att vara anställd av Bravura och placerad på koncernens trevliga kontor i centrala Stockholm.

Arbetsuppgifter:

Som konsumenthandläggare tar du emot och handlägger inkommande ärenden från privatkunder, via telefon och mail, rörande främst produktfrågor och reklamationer. Förekommande frågor kan till exempel handla om produkters ursprung, innehåll eller att varan inte levt upp till konsumentens förväntningar. Du registrerar och dokumenterar även inkommande ärenden i deras ärendehanteringssystem.


Du tillhör här ett team om fem personer och kommer att jobba vid behov under arbetstoppar och vid sjukluckor, uppskattningsvis ett par gånger/månad, eventuellt mer under semestrar. Arbetstiderna är i regel 8-17 men kan vid behov anpassas till ditt schema. Även kvälls- och helgpass kan förekomma.

Profil:

• Pågående eftergymnasiala studier med minst ett år kvar till examen.
• Du har tidigare minst ett års arbetslivserfarenhet där du hanterat och bemött kunder, gärna från butik eller från kundtjänst.
• Meriterande om du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln.
• God data- och systemvana.
• Svenska och engelska i tal och skrift


Då du i rollen som konsumenthandläggare får hantera och prata med många olika typer av människor tror vi att du som söker trivs med och är duktig på att ge förstklassig service. Du räds inte av att hantera svårare samtal och känner dig trygg i rollen att bemöta kunder. Vidare är du noggrann och har ett sinne för detaljer då rollen innefattar en hel del dokumentation. Då tempot stundtals är högt har du även en god förmåga att hantera flera saker samtidigt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundservice, handläggare, kundtjänst, konsumenthandläggare, administration, student, deltid, extrajobb, kundsupport

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 26 september 2016

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024