Serviceinriktade relationsskapare till supportavdelning

Arbetsbeskrivning

Supportmedarbetare
Är du en fena på kundbemötande och har ett stort driv att utvecklas? Är du i början av din karriär och nyfiken på supportyrket? Passa på att söka tjänsten redan nu! Vi söker dig som tycker om att lösa problem och inte räds utmaningar.



Rollen:

Du kommer att arbeta hos vår kund som har kontor i centrala Sundsvall. I rollen som supportmedarbetare kommer du att arbeta med att skapa och upprätthålla relationer till befintliga kunder genom inkommande samtal. Kunderna ringer in med olika frågor, funderingar och problem inom tv, bredband samt telefoni. Din huvudsakliga uppgift är att hitta den bästa möjliga lösningen för varje enskild kund. Du kommer att vara vår kunds röst utåt och sträva efter att leverera kundservice i världsklass.



Vem är du?

Som person tror vi att du är professionell, lösningsorienterad och nyfiken. Du kan ta egna initiativ men kan även arbeta bra i grupp och tycker det är givande att hjälpa till. För att trivas i rollen behöver du tycka om att ge god service på ett lugnt och pedagogiskt vis. Du behöver vara en lyhörd och tålmodig person som är stresstålig.



Vad erbjuder vi?

För att lyckas i rollen inleds tjänsten med en introducerande utbildning där du får lära dig mer om produktinformation, kundrelationer samt alla de system som du kommer att arbeta i dagligen. Utbildningen är obligatorisk och självklart fullt betald. Efter utbildningen har du vidare stöd av såväl teamledare, konsultchef och kompetenscoach som alla har i uppdrag att ge dig de rätta förutsättningarna för att trivas och utvecklas på jobbet. Du kommer att ingå i ett team med hjälpsamma kollegor som alla strävar mot att skapa långvariga kundrelationer med förstklassig serivce.



Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Sundsvall

Omfattning: Heltid. vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär att du kommer att arbeta dagtid, kvällar och helger.

Krav:

Gymnasiekompetens

God svenska och engelska i tal samt skift

God datorvana

Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av support och/eller bemötande av olika typer av människor. Vi ser också ett teknikintresse som meriterande för tjänsten.



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-20. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Vid eventuella frågor kontakta rekryteringsansvarig Malin Öhman via mail Malin.ohman@randstad.se, observera att vi endast tar emot ansökningar via ansökningsformulär i annonsen

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


7 juni 2024

Customer Service - Odenplan

Customer Service - Odenplan

7 juni 2024