Servicekoordinator | Jönköping | Randstad

Servicekoordinator | Jönköping | Randstad

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en varierad roll med administration, service och kundfokus? Vi söker dig som brinner för problemlösning och att leverera service av högsta kvalité. Har du tidigare erfarenhet av resursplanering, kundärenden eller administration? Då är det dig vi söker!

Om rollen
Som Servicekoordinator arbetar du med att leverera servicetjänster till kund. Arbetet innebär resursplanering för ca. 35 serviceingenjörer där din uppgift blir att planera in rätt person på rätt plats inom avtalad tidsram. Vidare arbetar man med orderregistrering, kundkontakt, beställning av material samt sammanställning av serviceuppdrag. Tjänsten är en visstidsanställning på 1 år med start i februari 2023. Arbetstiden är förlagd på dagtid med möjlighet till flex. 

Om dig
Vi tror att du tidigare arbetat i en liknande roll som administratör, koordinator, projektassistent, säljkoordinator, innesäljare, resursplanerare, produktionsplanerare, transportplanerare eller likvärdigt. För att axla rollen tror vi att du är en problemlösare som är kommunikativ och brinner för att leverera service. Som person är du driven och engagerad i ditt arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet från affärssystemen Salesforce och SAP. Vi ser att du är flytande i svenska i så väl tal som skrift. 

Ansökan
Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt.
Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef på mail: emil.skoglund@randstad.se
Välkommen med din ansökan!



Ansvarsområden
Resursplanering för serviceingenjörer
Dokumentation och administration
Kundkontakter
Orderregistrering
Beställning av material
Kontakt med interna funktioner


Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet från liknande arbete
Meriterande med erfarenhet från Salesforce och SAP
Svenska i tal som skrift


Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Exportleveransansvarig

Exportleveransansvarig

17 maj 2024

23 april 2024