Servicekoordinator till conmed

Servicekoordinator till conmed

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person hög kommunikativ förmåga? Vill du kombinera dessa egenskaper med administrativt och koordinerande arbete? Då har vi den perfekta tjänsten för dig! Nu söker ConMed en person till sitt team på Sisjön i Göteborg. Sök tjänsten redan idag då vi arbetar med ett löpande urval!

Ansvarsområden
I rollen kommer du supportera alla Area Sales Managers med uppgifter kopplat till det lokala lagret och även kopplat till uthyrning, demonstrationer och även testning av utrustning. Precis som rollen heter, innefattar det koordinering av leveranser av varor relaterade till demo/lån av utrustning. Det ingår även godsmottagning samt att administrera det i affärssystem, samt paketering och frakt till slutkund. Du ingår i teamet som koordinerar reparationer och serviceförsäljning tillsammans med bytesförsäljning. Detta innebär även en uppföljning av service för kunder relaterat till serviceavtal och garantihantering. Med tanke på att du jobbar på och för den svenska marknaden backar du även nordisk kundservice gällande svenska kunder vid behov. 

Vi söker dig som har arbetat inom lager/logistik och gärna inom servicebranschen och vet därmed hur man ger god service. Vidare ska du vara flytande i svenska i såväl tal som skrift då du kommer att hjälpa kunder som sitter i Sverige. Då koncernspråket är engelska är det även ett krav att du talar och skriver obehindrat på engelska.

Som person är du energisk och engagerad i dina arbetsuppgifter och lösningsorienterad då det gäller att snabbt kunna identifiera,  för att sedan kunna förmedla informationen på ett tydligt sätt till vederbörande person. Noggrannhet är något som är viktigt i denna roll då du som servicekoordinator kommer att behöva vara insatt i de olika avtalsformerna och annan administration.

Kvalifikationer
Du har: 
Goda kunskaper inom IT system och Officepaketet
Grundläggande teknisk förståelse
Jobbat med koordinering inom lager, eller servicerelaterat yrke
Flytande svenska och goda kunskaper i engelska
Stark på planering och struktur 
B-körkort


Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För information: Khosro Panah, Rekryteringskonsult, khosro.panah@randstad.se

Om företaget
ConMed Sweden är en global aktör som ägs av ConMed Corp i USA. Idag tillverkar ConMed tusentals produkter inom medicinteknik. ConMed har elva produktionsanläggningar och 3500 anställda och en världsomspännande distribution. Vi är en välkänd leverantör inom ortopedi, kirurgi, endoskopi, idrottsmedicin, neuro-, plastik- och käkkirurgi. Idag är ConMed marknadsledande i Sverige inom segmentet såg- och borrutrustning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2021
  • Ansök senast: 6 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


17 januari 2024

Servicearbetare

Servicearbetare

15 januari 2024

Field Operative Uppsala

10 januari 2024