Servicemedarbetare med teamleader ambitioner!

Arbetsbeskrivning

På uppdrag av kund söker vi nu en servicemedarbetare till ett välkänt norskt företag. Du kommer att arbeta på företagets servicecenter som har sina lokaler belägna i centrala Oslo. Du kommer att arbeta med ca 15 andra på denna avdelning där dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att svara på ingående samtal från företagets andra avdelningar och funktioner samt externa samtal. Dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta krediteringar och returer. Dina arbetstider kommer att vara mellan 08-16 måndag-fredag. Efter några månaders tid när du lärt känna företaget och gruppens arbetssätt kommer du att avancera till teamleader för denna grupp. Du kommer att bibehålla dina arbetsuppgifter men kommer även att ansvara för arbetsgruppen när närmsta chef ej är på plats. Du kommer med din närmsta chef att vara med och diskutera förändringsarbetet samt att följa upp detta med arbetsgruppen. Efter ett halvår finns mycket goda möjligheter att bli anställd direkt av vår kund! Som person är du serviceminded och brinner för att hjälpa dina kunder på bästa sätt! Du har tidigare erfarenhet från ett serviceyrke, meriterande om denna erfarenhet är från ett jobb där du använt telefonen som redskap. I och med att tjänsten kommer att övergå till en roll som teamleader så är det önskvärt att du har tidigare liknande erfarenheter. Du är lyhörd, kommunikativ, glad och positiv. Du har vanan av att hantera olika typer av människor och du är inte rädd för att säga ifrån. Du är självgående och kan ta egna initiativ. Då det främst arbetar kvinnor på denna avdelning så välkomnar vår kund speciellt manliga sökanden. Intresserar denna tjänst dig? Sök då redan idag då vårt rekryteringsarbete redan är igång. Vi kallar löpande in till intervju.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010