Servicemedarbetare till Stockholmsmässan i Älvsjö

Arbetsbeskrivning

Servicemedarbetare
Servicemedarbetare till Stockholmsmässan i Älvsjö

arbetsbeskrivning.

Randstad söker nu personal som vill jobba extra som servicemedarbetare hos vår kund Stockholmsmässan. Inledningsvis blir du upplärd på en av de olika servicefunktionerna, t.ex. i garderoben, kassan, registreringen eller entrén, men på sikt ser vi gärna att du vill utvecklas och tillägna dig nya kompetenser. För att trivas i rollen behöver du vara ordningsam, kommunikativ och älska mötet med människor.

Denna extratjänst är perfekt för dig som trivs med varierande och flexibla arbetstider både på vardagar och helger och du väljer själv när du kan och vill jobba.

Introduktionen sker på dagtid den 10 september vilket innebär att du måste vara tillgänglig då, därefter ser vi gärna att du kan arbeta löpande på olika event under hösten.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområden.

Oavsett om du arbetar i garderoben, kassan, entrén eller någon av de andra serviceenheterna på Stockholmsmässan innebär denna tjänst många möten med människor från hela världen. Ditt yttersta ansvar är alltid att leverera service i världsklass och alltid med ett leende på läpparna.

omfattning.

Timanställning vid behov, i snitt 2-3 pass i veckan med start den 10 september.

kvalifikationer.

För att vara aktuell för tjänsten är det ett krav att du har en fullständig gymnasieutbildning. Likaså behöver du vara flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

erfarenhet.

Tidigare erfarenhet av arbete med kundbemötande service, t.ex. i butik, café, restaurang, kassa osv ser vi som starkt meriterande.

ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kommer att tillsättas snarast möjligt.

För information: Katja Karlsson och Elin Thor, stockholmsmassan@randstad.se

om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 26 augusti 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


24 april 2024

Kundservice i Uppsala

Kundservice i Uppsala

24 april 2024