Serviceminded administratör för uppdrag på 6 månader centralt i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en flexibel och noggrann person med god datorvana? Vill du arbeta i en professionell miljö med engagerade kollegor? Då tror vi att detta kan vara tjänsten för dig!

För kunds räkning söker vi just nu en serviceinriktad lagspelare på jakt efter en administrativ tjänst på heltid i 6 månader. Denna tjänst är ett konsultuppdrag på en väletablerad och välkänd advokatbyrå centralt i Stockholm och har start omgående!

Om företaget
Vår kund är en affärsjuridisk byrå som sitter i stora och trevliga lokaler på central adress i Stockholm. Denna tjänst är på heltid och ett konsultuppdrag på 6 månader. Start för tjänsten är omgående.

Arbetstider för tjänsten är 8.30 - 17.00 måndag till fredag men de kan komma att variera. Både helg- och kvällsarbete kan förekomma i tjänsten. Hos vår kund kommer du arbeta tillsammans med 5 andra personer i en grupp med god sammanhållning och en härlig gemenskap.

Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du på företagets reproavdelning och ansvarar för all form av tryckmaterial. Du arbetar med dator som ditt främsta redskap och du har stora interna kontaktytor. Dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen:
- Kopiering, printning och scanning i stora volymer
- Sammanställning av material
- Bindning av material
- Dokumenthantering
- Övrig administration, upphämtning av data samt navigering i olika system

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten har du:
- Tidigare erfarenhet av ett serviceyrke och administrativa arbetsuppgifter
- Mycket goda kunskaper i Officepaketet
- Mycket god datorvana och systemförståelse
- Mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift

På reproavdelning arbetar du i en sammansvetsad grupp där samarbete är a och o. Vi söker därför en lagspelare som ställer upp för kollegorna och som är flexibel vad gäller arbetsuppgifter och arbetstider. Du är även prestigelös, stresstålig och trivs med att arbeta mot korta deadlines. För att lyckas i rollen så tror vi att du är en snabblärd person med god problemlösningsförmåga och som arbetar proaktivt. I din roll kommer du att sammanställa och hantera stora mängder av material, och du behöver därför vara en mycket noggrann person med ett gott öga för detaljer. Vidare ser vi gärna att du har en professionell framtoning, är social samt duktig på att ta olika människor.

Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du har din anställning hos KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund. KFX HR-partners fokus har alltid varit på att bygga långvariga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra.

Samtliga frågor kring tjänsten och rekryteringsprocessen hänvisas till ansvarig rekryterare Clara Backlund 08-663 99 00. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon. Vi arbetar även med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 9 november 2018

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


23 april 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

23 april 2024

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024