Serviceminded first line support till utvecklande ekonomiuppdrag

Arbetsbeskrivning

Tycker du att det är roligt med ekonomi? Har du kunskaper i Hogia Ekonomi och vill arbeta med kundsupport? Vår kund ska utöka sin supportfunktion och söker dig med hög kundfokus och ett professionellt bemötande till en roll med mycket goda utvecklingsmöjligheter!

Hur ser din arbetsdag som support ut?
Du kommer att arbeta med att stötta företagets kunder med deras frågor kring Hogia Ekonomi och Hogia Lön. Du sitter i en supportgrupp som tar emot samtal från alla tänkbara branscher och bolag gällande systemen, framför allt med fokus på ekonomimodulen och företagets spetsprodukter. Gruppen du tillhör tar främst emot samtal av enklare karaktär och hjälper kunderna genom att svara direkt på deras frågor eller genom att hänvisa dem vidare till rätt person.

Uppdraget är ett uthyrningsuppdrag beläget hos vårt kundföretag i Stenungsund. Tjänsten kommer att tillsättas omgående och pågår mist sex månader framåt. För rätt person kan det finnas möjligheter till förlängning och utveckling. Växarpotentialen hos en medarbetare i det här företaget är bred. Att starta sin karriär här är en bra inkörningsport i resten av företaget då man kommer lära sig hela organisationen och få en bred kunskap om dess produkter. Möjlighet finns att lära sig flera interna administrativa system samt att gå vidare inom organisationen. Arbetets omfattning är på heltid, vardagar 8-16.30.

Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av att arbeta i Hogia Ekonomi och känner dig bekväm med att stötta andra i systemet kommer snabbt att komma in i din roll. Har du själv arbetat med ekonomi eller har en utbildning inom det kommer du att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Har du dessutom kunskaper i Hogia Lön kan inget stoppa dig i din nya tjänst. Är du en serviceinriktad, lugn och pedagogisk person som tycker om att stötta andra och att dela med dig av dina kunskaper så är detta jobbet för dig. Med din sociala förmåga, dina goda systemkunskaper, tålamod och initiativförmåga blir du snart framgångsrik hos vår kund.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Heltid
  • Publicerat: 5 mars 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024