Serviceminded receptionist på halvtid sökes

Arbetsbeskrivning

OM OSS.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

VAD SÖKER VI?
För start under juni söker vi nu två stycken halvtidsreceptionister till vår kund. Kunden är verksam inom bank och finans och har sina lokaler i centrala Stockholm.

OM UPPDRAGET.
I rollen som receptionist har du hand om telefonväxel, mail, konferensutrymmen, kök och inköp av fika/frukost. Du är även ansvarig för kontorets skrivare, binda presentationer, hantera bud samt sköta postrunda.
I ditt dagliga arbete är du vår kunds ansikte utåt och hälsar gäster och kollegor välkomna. Du kommer även ansvara för flyg- och hotellbokningar.

OM DIG.
Du är starkt serviceorienterad, har en tydlig kommunikativ förmåga och är lugn och trygg som person. Du har en utpräglad noggrannhet, är flexibel, ansvarstagande och tar egna initiativ.

Vi ser att du har minst 2 års erfarenhet av liknande uppgifter som receptionist. Tjänsten kräver goda kunskaper i Officepaketet samt obehindrad Svenska och Engelska i tal och skrift.

Detta är en heltidstjänst som kommer att delas på två. Du som receptionist kommer arbeta 4-5 timmar per dag förlagd på antingen för- eller eftermiddag.

Skicka in din ansökan omgående, intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63 B
Stockholm

Postadress

Sandhamnsgatan 63 B
Stockholm, 11528

Liknande jobb


16 juni 2024

Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

14 juni 2024

Mötesplatskoordinator

14 juni 2024