OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ID Entitys kund är ett större internationellt konsultföretag med verksamhet i centrala Stockholm och i Göteborg.På Stockholmskontoret arbetar ca 200 personer i mycket trevliga kontorslokaler.Dina arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta tillsammans med två kollegor i företagets reception på Stockholmskontoret, mitt i city.Arbetsuppgifterna är omväxlande och arbetstempot stundtals mycket högt, du behöver därför vara inställd på att göra ständiga prioriteringar och ha förmågan att arbeta under tidspress.Arbetssättet i företaget kännetecknas av professionalism och individuellt ansvarstagande. I dina dagliga arbetsuppgifter kommer bland annat att ingå: .besvara inkommande samtal (stor del av samtalen är på engelska) .ta emot besökare .serva besökande konsulter från andra kontor med tex passerkort och diverse utskrifter .administrera fakturaunderlag, voicemail och voicemaillistor .registrering av fakturor .kontakter med budfirmor .telefon back-up till företagets sekreterare .introducera nyanställda i diverse rutiner kring telefoni, passerkort etc Din bakgrund: Du har mycket goda kunskaper i engelska och även behärskar svenska flytande i tal och skrift.En lämplig bakgrund för arbetet som receptionist är gymnasieutbildning och minst 3 års arbetslivserfarenhet.Ett krav är att du tidigare har arbetat i reception, inom konferens eller tex rese- eller hotellbranschen, du är alltså van vid och gillar externa kontakter i ditt arbete!Du är en intresserad dataanvändare och behärskar Officepaketet och har gärna erfarenhet från arbete i växel. Som person trivs du med att vara "ansiktet utåt" och är mycket serviceminded.Andra viktiga egenskaper hos dig är god samarbetsförmåga, stresstålighet, ansvarskänsla och noggrannhet.Stämmer detta in på dig då tror vi att du kommer att trivas! Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde efter sommaren.Schemalagd arbetstid.Företaget har höga förväntningar på sina medarbetare och erbjuder därför en förmånlig arbetsplats med många utvecklingstillfällen och en stor omsorg om sin personal. Söka tjänsten: Du söker tjänstens via www.id-entity.se/lediga jobb.Vi ser fram mot att få ta del av din ansökan snarast då intervjuerna pågår fortlöpande, men senast den 10 augusti.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Konsult Niklas Almquist
0733640640
HR Konsult Åsmund Michalsen
0733232133
HR Konsult Niklas Almquist
08 21 68 90
0737-084194
HR konsult Åsmund Michalsen
0733 23 21 33
Rekryteringskonsult Ylva Ottosson
0733914108