Serviceminded Växel/Internservicemedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en varierad arbetsroll innehållande en stor portion service och möten med nya människor? Vill du ha en arbetsdag där du får serva personal och möta många trevliga kollegor? Vi på Adecco har då uppdraget för just dig!

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att få ett varierande arbete med många olika typer av arbetsuppgifter och tillhöra en internservicegruppen bestående av 5 personer. Det som ligger på ditt ansvar i rollen som växel/ internservicemedarbetare är bl.a. att svara i telefon, ta emot och hälsa besökare välkomna. Du kommer att ha hand om validering i system av försäkringsskador samt håller koll på kopiatorer och andra tekniska saker. Du beställer in och fyller på kontorsmaterial, sorterar post, skickar paket samt byter glödlampor. I din nya roll kommer du att utvecklas och utmanas då du utöver dessa arbetsuppgifter får möjlighet att hjälpa till med sådant som uppkommer efterhand.

Vem trivs här?

Har du en klar gymnasieutbildning och viss erfarenhet av att jobba med service sedan tidigare kommer detta uppdrag att passa dig perfekt. Då det förekommer att engelska används på företaget är det viktigt att du har goda kunskaper i språket och känner dig bekväm i konversationer. Att du kan hantera Officepaketet, så som Word, Excel och PowerPoint kommer att förenkla ditt arbete. Du som har en förmåga att se vad som behöver göras och som gärna hugger i och tar dig an praktiska uppgifter kommer att trivas i din nya roll. Tycker du vidare om att arbeta självständigt men trivs tillsammans med andra människor och älskar att ge service så kommer du snabbt att finna dig till rätta. Ditt positiva sätt och din förmåga att arbeta med flera saker samtidigt kommer att hjälpa dig framåt och göra att du utvecklas i din roll!

Vad erbjuder vi?

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående pågå till januari 2014. Kunden ser gärna att du kan arbeta över julen. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta RekryteringsansvarigLeila Mekidichepå tel: 08-598 981 58.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Tillsätts omgående, pågår till januari 2014
  • Publicerat: 5 september 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Site Administrator - Eskilstuna

Site Administrator - Eskilstuna

10 maj 2024

17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024