Servicerådgivare i Göteborg

Servicerådgivare i Göteborg

Arbetsbeskrivning

SERVICERÅDGIVARE/KUNDMOTTAGARE TILL KUND I GÖTEBORG
Har du erfarenhet av administration, en hög känsla för service samt tidigare erfarenhet från verkstadsarbete mot fordonsindustrin och vill få chansen att arbeta hos vår kund i Göteborg? Då har vi möjligheten för dig! 

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Servicerådgivare/kundmottagare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att agera både en servicefunktion men också praktiskt ute i verkstaden om det finns behov. Du kommer ha mycket kundkontakt, ansvara för att skapa order, göra bokningar, planera samt se till att kontakten med kunder och leverantörer sker på bästa möjliga sätt till bäst lämpad person och avdelning. Du kommer ta emot kunder både direkt på anläggningen och via telefon. I rollen som servicerådgivare/kundmottagare kan det dessutom även ingå verkstadsadministration, hantering av reklamationer och andra administrativa uppgifter. Närmare bestämt kommer arbetet innefatta:
Service mot kunder, både på plats, i telefon och på mejl
Skapa order, göra bokningar samt förankra ärenden till avdelningarna
Administration
Vid behov även hjälpa till i verkstaden


PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Som servicerådgivare/kundmottagare ser vi att du har arbetslivserfarenhet av administrativt arbete. Det är viktigt att du är van vid att använda dator och telefon som ditt arbetsredskap då en stor del av ditt arbete kommer att utföras via dessa medel. Det är mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom verkstadsindustrin. För att passa i rollen som kundmottagare ser vi att du är servicemedveten, strukturerad och får energi av att ge kunden bästa möjliga bemötande. Med fördel har du även ett intresse av fordon och trivs i en roll med hög variation. Som person ser vi att du är positiv och arbetsvillig, du sätter laget före jaget och värdesätter ett gott teamarbete där alla arbetar mot ett gemensamt mål - kundnöjdhet arbetstrivsel och kvalitet.

För att passa i rollen som kundmottagare ser vi att du har:
Administrativ erfarenhet, gärna från likvärdig roll 
Serviceinriktad 
God vana av att arbeta med telefon och mejl
B-körkort
Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Meriterande om du tidigare själv har arbetat med montering eller inom verkstad mot fordonsindustrin

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som servicerådgivare/kundmottagare är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående. Du får en visstidsanställning om 6 månader med goda möjligheter till förlängning om allt fungerar bra. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund i Göteborg. 

ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig konsultchef Frida Lindahl via frida.lindahl@eterni.se.
 
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Eterni Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2023
  • Ansök senast: 28 maj 2023

Postadress

Hamngatan 39A
VÄSTERVIK, 59333

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023