Servicetjänsteman, Falun

Arbetsbeskrivning

Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss.

Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma.

Dina arbetsuppgifter som servicetjänsteman innebär att du är placerad vid en sektion där du tillsammans med dina kollegor arbetar med post och diarieföring/arkiv med tillhörande administration. I arbetsuppgifterna ingår också hantering av tjänstebilar, kontorsservice samt godshantering där tunga lyft förekommer.

Som medarbetare inom internservice bidrar du aktivt till hög kvalitet och service i våra leveranser. Vi arbetar gränsöverskridande med andra orter inom internservice.

På skattekontoret i Falun är vi ca 220 medarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats


• med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter
• som är till nytta för medborgare och företag
• med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald
• som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling
• med en god balans mellan arbete och fritid.

Vi söker dig som


• har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta teambaserat
• är serviceinriktad och inger förtroende
• är flexibel
• har personlig mognad
• har ett strukturerat arbetssätt  

Det är meriterande om du har en avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg samt om du innehar B-körkort. Det är även meriterande om du har aktuell erfarenhet av arbete som servicetjänsteman, med liknande arbetsuppgifter.

När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.

Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy.

Anställningarna är tidsbegränsade under sommaren 2017.Observera att du måste vara mycket noggrann när du fyller i frågorna i slutet av din ansökan. Svaren på dessa frågor kommer att ligga till grund för det första urvalet. Vid eventuell intervju ska du kunna uppvisa betyg och intyg som styrker dina svar på urvalsfrågorna.

Välkommen med din ansökan till oss!

Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skatteverket Solna
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Individuell lönesättning.
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 29 januari 2017

Liknande jobb


23 april 2024

23 april 2024

18 april 2024

Registrator

Registrator

15 april 2024