Shift Leader Conference, vikariat

Shift Leader Conference, vikariat

Arbetsbeskrivning

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!

Clarion Hotel Gillet
Vi som arbetar på Clarion Hotel Gillet brinner för det vi gör och har ett passionerat förhållningssätt till möten med människor. För oss är det viktigt med medarbetare som känner sig uppskattade, önskade och älskade. Vi känner lust och glädje inför att skapa resultat och driva försäljning. Vi är alltid hungriga på nya kreativa lösningar som skapar extraordinära gästupplevelser.

Inom Clarion Hotels arbetar vi efter ledorden passionerad, personlig och resultatsugen.

Med passionerad menar vi att vara nyfiken och intresserad, ha mod att våga tänka annorlunda och alltid uppvisa en JA-attityd och därmed vara lösningsorienterad och innovativ. Brinna för det vi gör. Att vara personlig för oss är att bjuda på sig själv, vara äkta och ärlig och våga visa känslor och därigenom bli förtroendeingivande. Att vara resultatsugen är för oss att vi känner ständig lust och glädje inför att skapa resultat och driva försäljning. Alltid hungrig på nya kreativa lösningar som skapar extraordinära gästupplevelser.

Vi som arbetar på Clarion Hotel Gillet har en genuin passion för service och vi är personliga i vårt möte med gäster och medarbetare.

Som Shift Leader Conference (nedan kallad SLC) på Clarion Hotel Gillet rapporterar du till hotellets Hotel Manager. Du är Hotel Managers högra hand på konferensavdelningen och ska vara en förebild för de anställda både på avdelningen och på övriga hotellet. Du ansvarar också för att genom dig själv och övriga som arbetar på avdelningen skapa en oförglömlig upplevelse för hotellets gäster.

Vi söker nu vikarie till vår Linn som går på föräldraledighet.

I tjänsten ingår bland annat:

• Ansvara för planering av kommande grupper och arrangemang så snart Inhouse Sales lämnat över bokningar.
• Ansvara för den dagliga driften på vår konferensavdelning med 23 möteslokaler. Avdelningen består av SLC, Conference Host samt möblerare.
• Säkerställa att gästservicen alltid håller högsta nivå samt ansvara för att följa upp kundnöjdhet för våra konferensgäster.
• Ansvara för merförsäljning för avdelningen samt målsättning och uppföljning av denna.
• SLC är ytterst ansvarig för kunskap och utlärning av den teknik som våra lokaler tillhandahåller.
• Delaktighet för ständigt utvecklings- och förbättringsarbete inom kvalitet och service på avdelningen.
• Ansvar för att utrustning, möbler, städning, teknik och skyltning i lokaler håller högsta standard.
• Att servering av fika till konferensgäster håller högsta nivå.
• Tillsammans med Hotel Manager ansvara för att avdelningan är rätt bemannad.
• Beställning av driftsmaterial till avdelningen

Vem är du?

• Du är en person med positiv attityd och engagemang i arbetet.
• Du har en genuin känsla för service och förstår vikten av att alltid prestera på topp.
• Du är stresstålig, initiativrik och flexibel
• Du har erfarenhet av konferensdrift
• Du är en teamplayer med god samarbetsförmåga och ansvarskänsla.
• Du har goda datakunskaper
• Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt

We Care! Vi är också ett företag med människor som bryr oss om andra människor och den planet vi lever på. Tillsammans med dig ska vi minska vår miljöpåverkan och skapa en bättre värld.

Lön: Enligt kollektivavtal

Tjänstgöringsgrad: 100%, vikariat

Arbetstider: mestadels dagtid vardagar men arbete på kvällar och helger förekommer också löpande.

Är detta en perfect match? Vad väntar du på? Skicka in ansökan idag innehållande CV, personligt brev & foto.

Ansökningar behandlas löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan. Sista ansökningsdag 1 mars 2020.

Vid frågor? Mejla: helena.miving@choice.se. OBS - Alla ansökningar sker via denna länk, ej via mejl.

Kontaktpersoner på detta företaget

Josefine Andersson
+46 18681800
Ulrica Lindros
+46 18681800
Daniel Tibell
018-681800
Susanne Boije Fredlund

Ulrica Lindros

Helena Miving

Helena Miving
+46 18681800

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clarion Hotel Gillet
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2020
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Dragarbrunnsgatan 23
None

Postadress

Dragarbrunnsgatan 23
Uppsala, 75320

Liknande jobb


Konferensvärd

Konferensvärd

24 april 2024

19 april 2024

Spontanansökan - Service Host deltid

16 april 2024

15 april 2024