Självgående ekonomiansvarig till Aloud

Arbetsbeskrivning

Aloud är ledande i Skandinaviens inom exklusiva tekniklösningar som kombinerar enkelhet med högteknologi och design på högsta nivå. Då Alouds ekonomiansvariga snart går på föräldraledighet söker vi nu efter dennes vikarie ? en fantastisk möjlighet att få ta ansvar för ett spännande företags löpande ekonomi samt fortsatt vårda viktiga kundrelationer.

INFORMATION OM TJÄNSTEN
I rollen som ekonomiansvarig kommer du självständigt att ansvara för det löpande ekonomiarbetet såsom löpande redovisning, kund- och leverantörsreskontra, moms- och skattedeklarationer, löneadministration mm. För dig med erfarenhet av bokslut kommer även dessa arbetsuppgifter att ingå i din roll. Du kommer även att ansvara för tidrapporteringssystemet samt säkerställa att detta löpande redovisas, granskas och faktureras. Stora delar av arbetet sker i Visma.

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av att självständigt sköta löpande ekonomiarbete
- Har någon eftergymnasial utbildning inom ekonomi

Det är meriterande om du självständigt har arbetat med bokslut och årsredovisning.

Som person är du självgående och noggrann i ditt arbete. Du är vidare kreativ och kommer gärna med idéer och förbättringsförslag. Att jobba med service och gott kundbemötande ligger även naturligt för dig.

OM ALOUD
Aloud erbjuder tekniska lösningar i världsklass. All teknik som idag finns i ett modernt hus integreras på ett mycket sofistikerat sätt och levereras med ett användarvänligt gränssnitt i iPhone/iPad/Android. Aloud arbetar i ett nära samarbete med Sveriges ledande arkitekter, inredare, ljusdesigners och byggare för att i ett tidigt stadium vara med och forma tekniken i projektet. Projekt utförs i Sverige & Europa. Företaget startades 2008 och sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Aloud finns även i Oslo. För mer information, besök www.aloud.se.

START: Omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid
OMFATTNING: Vikariat, ca ett år
PLATS: Stockholm
ANNONS ID: 14927017
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 31-10-13
KONTAKT: Rekryteringsadministratör Emelie Gustafsson 08-522 589 37.
För att söka tjänsten klicka på Sök jobbet. Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail emelie.gustafsson@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.

ANSÖKAN
Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansök och läs mer på www.academicwork.se

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du bli anställd direkt hos ett kundföretag eller arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN

När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part (kunder) utan ditt medgivande. Läs mer på http://www.academicwork.se/pul-information.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Hedvig Svärd

Konsultchef Elin Jacobsson

Konsultchef Kim Ericsson
08-56 24 67 29
Konsultchef Sara Frykedal

Konsultchef Amanda Uvemo

Konsultchef Amanda Uvemo
08-52 25 4904
Konsultchef Jesper Gustafsson

Konsultchef Stefanie Olsson
08 522 576 90 0736 44 41 62
Rekryteringskonsult Jonna Ström

Konsultchef Freja Birkhammar
08-56246735

Sammanfattning

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
STOCKHOLM

Postadress

Lindstedtsvägen 24
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb