Självgående redovisningsansvarig sökes

Arbetsbeskrivning

Är du en självgående redovisningsansvarig som är duktig med bokslut? Då har Adecco uppdraget för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta som redovisningsansvarig vilket innebär ett operativt ansvar för redovisningen/ekonomin i företaget. Det operativa arbetet innebär löpande redovisning, arbete med både kund- och leverantörsreskontra, avstämningar, analyser, löpande rapportering, upprättade av bokslut, medverkan i budgetarbete och prognosarbete. Du kommer också att medverka till att utveckla arbetssätt och rutiner inom funktionen samt aktivt arbete för att effektivisera. Dagligen kommer du även ha en hög servicenivå mot andra funktioner inom organisationen. Din arbetsdag präglas också av en god gemenskap bland arbetskamrat och du kommer att tillhöra ett mycket trivsamt och familjärt företag.

Vem trivs här?
Du som är en utbildad ekonom och som har minst några års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete kommer att trivas här då du snabbt kommer in i dina arbetsuppgifter. Har du också erfarenhet av arbete i ett tillverkande företag är det ett plus samt erfarenhet från arbete i affärssystem. Ditt sätt att vara självgående i dina arbetsuppgifter samt din drivande personlighet kommer du ha stor nytta av i denna tjänst. Till din fördel kommer du även ha din analytiska förmåga och din förmåga att arbeta strukturerat och resultatorienterad. Ditt positiva sätt och din höga servicenivå kommer att göra dig till en mycket uppskattad kollega i organisationen.

Vad erbjuder vi?
Uppdraget är till en början ett sjuk- och semestervikariat, men kan därefter bli en långvarig tjänst hos kund då de har en pensionsavgång inom kort.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt.
Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell lönesättning
  • Tidsbegränsad anställning 6 månader Anställd i Adeccos uthyrningsverksamhet, men vid rätt person kan det bli ett långsiktigt behov och tillsvidareanställning hos kund då det finns en pensionsavgång bland ordinarie personal. Start vecka 31 eller enligt överenskommelse Heltid.
  • Publicerat: 24 juni 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 april 2024

22 april 2024