OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Om kunden:
Företaget är känt och prisbelönt för sin höga kundnöjdhet och är verksamt på över 140 orter i hela Sverige. Atmosfären bland företagets medarbetare är varm och kamratlig, samtidigt som varje medarbetare ges rätt förutsättningar för egen utveckling inom företaget. Med kunden i fokus sätter företaget höga mål för att även i framtiden vara konkurrenskraftigt, både för nya medarbetare och kunder. Här arbetar du i nya och fina lokaler som ligger ett stenkast från Malmö C.
Arbetsuppgifter:
Som skadereglerare får du stor användning av din serviceförmåga genom att ge god kundservice till både nya och befintliga kunder. Via telefon tar du emot och reglerar kundens skador, samt betalar ut eventuell ersättning till kunden. Därtill säkerställer du att kunden informeras om andra tjänster som skulle passa kundens behov. Du vet hela tiden vad ditt fokus och målet med ditt arbete är, genom både individuella och gemensamma teammål.
Tjänsten är initialt en visstidsanställning på 6 månader.
Profil:
• Avslutad gymnasieexamen
• Telefonvana samt tidigare arbete inom kundservice är ett krav
• Svenska och engelska, i både tal och skrift
Du som har intresse för och nyfikenhet för andra människor, vilket gör dig till naturligt serviceinriktad passar bra in i denna roll. Du är en naturligt hjälpsam problemlösare som sätter kunden i fokus. Med dina goda kommunikationsfärdigheter skapar du förtroende hos dem du talar med och du möter alla med respekt. Vidare ser vi gärna att du har ett intresse för juridik.
Övrig information:
Start: mars
Plats: Malmö
Lön: enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundrådgivning, skadereglering, skadereglerare, ordermottagare, callcenter, bank, finans,kundtjänstmedarbetare, juridik, ekonomi, kundservicemedarbetare, försäkring, försäkringsbolag, Malmö
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund