SL kundtjänst vid Sergels Torg

Arbetsbeskrivning

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer… en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vi utökar vår kundtjänst på Sergels torg! Vill du vara med i ett tidigt skede i en spännande verksamhet, sitta i nyrenoverade lokaler och arbeta med varierande arbetsuppgifter inom kundservice? Då är detta tjänsten för dig!


Arbetsuppgifter:


Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Releasy Customer Management arbetar du med service och rådgivning. Du sitter i en öppen miljö där du har kontakt med kunden via telefonen, mail och face-to-face. Arbetsuppgifterna innefattar first-line-support och second-line-support kundservice. First-line-support är ärenden av enklare karaktär och second-line-support innebär ärenden av mer komplex karaktär och är ofta mer tidskrävande.


I tjänsten besvarar du frågor rörande kollektivtrafiken i Stockholmsregionen både i fysiska kundmöten samt via telefon, e-post och sociala medier. I arbetet kan du även behöva vara behjälplig för resenärer ute i kollektivtrafiknätet. Du kommer att behöva besitta en bred kompetens för att kunna bemöta kunderna genom olika kanaler. Arbetet innebär således en arbetsrotation och därmed en stor variation i de dagliga arbetsuppgifterna. I det fysiska bemötandet med kunden är det viktigt att du är behjälplig och ger råd och stöd i självbetjäning via exempelvis automatförsäljning och stöttar resenären för att den själv ska kunna söka fram sin resa.


Utvecklingsmöjligheter:


Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar ochkarriärtrappa. Releasys karriärtrappahar olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten.Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommerdesto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachningoch kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.


Profil:


Tjänsten kräver en mycket god datavana då du som kundtjänstmedarbetare hanterar många olika datasystem och system för informationshantering. Du som kundtjänstmedarbetare behöver vara flexibel och ha god simultankapacitet för att snabbt kunna byta fokus och sammanställa information, allt för att ge kunden den bästa kundupplevelsen. Vidare krävs en mycket god kunskap i svenska och engelska språket och god förmåga att kommunicera i både tal och skrift. Detta eftersom att arbetet innefattar daglig kontakt med resenärer i kollektivtrafiken. Du kommer att bemöta en mycket varierad kundgrupp av olika resenärer, vilket innefattar både vaneresenärer och turister. Vi söker dig som har en positiv attityd och erfarenhet av service. Du behöver även ha förmågan att hantera olika typer av människor.


Det är meriterande om du har arbetat med kundservice tidigare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker nu ett antal personer både på


Omfattning:


Heltidsanställning/75%


Arbetstider:


Din arbetstid kommer att vara varierande och förlagd vid kundcentrets öppettider, dvs. både vardagar och helger. Öppettiderna är måndag till och med fredag kl. 07.00-20.00. Lördagar och söndagar har kundcentret öppet kl. 07.00-17.00.


Lön:


Månadslön enligt överenskommelse.


Start:


Enligt överenskommelse.


Ansökan:


Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag den 31 juli. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Operations ManagerEric Karlsson, eric.karlsson@releasy.se alternativt kvalitetsansvarig Joakim Cederholm,joakim.cederholm@releasy.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 13 juli 2018

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024