Social administratör till STILL i Malmö

Social administratör till STILL i Malmö

Arbetsbeskrivning

Brinner du för administration och har en hög känsla för service? Då kan denna roll vara för dig! STILL i Malmö söker nu en administratör som ska avlasta deras säljavdelning under ett föräldravikariat. Rollen innebär administrativt arbete men även kundkontakt och samarbete med olika parter både internt och externt. Låter detta som en spännande roll för dig? Sök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående!

OM TJÄNSTEN
STILL har länge varit en av de ledande leverantörerna av truckar, plattformstruckar och dragtruckar samt de senaste intralogistiksystemen. En i teamet ska gå på föräldraledighet och de söker därför nu en administratör som ska vara en stödfunktion för deras säljavdelning och stötta upp i det dagliga administrativa arbetet.

I denna roll söker vi en person som drivs av problemlösning, som har lätt för att vara social och har en god känsla för högkvalitativ service. Rollen innebär att du kommer arbeta mycket i affärssystem, bland annat med underlag och avtal samt uppföljning av att ordrar ligger rätt. Teamet man kommer ingå i består av 3 personer som arbetar på avdelningen som har ansvar över försäljningen av korttidshyra och begagnade truckar.

Du erbjuds
- En fot in på ett växande, spännande företag med flera trevliga och ambitiösa kollegor där alla hjälps åt.
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande längre ner i annonsen.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Arbeta i affärssystem med underlag och avtal
* Säkerställa korrekta lageruppgifter
* Internt samarbete med teamet och verkstad
* Extern kontakt med kunder och leverantörer
* Arbeta med orderhantering


VI SÖKER DIG SOM


* Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska såväl tal som skrift, då båda dessa språk förekommer i tjänsten
* Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
* Har god systemvana
* Har tidigare erfarenhet av kundkontakt
Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av arbete inom uthyrningsbranschen.


Som person är du


* Problem solver
* Quality-oriented
* Adaptable

Övrig information
* Start: Omgående
* Uppdragets längd: Omgående till sista augusti, för att täcka upp föräldraledighet och semestrar under sommaren
* Omfattning: Heltid
* Placering: Fosie, Malmö


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om STILL här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2024
  • Ansök senast: 21 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023