Social inneförvaltare till leverantör av företagsbostäder!

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi på Perido en inneförvaltare till en av våra kunder. Kunden arbetar med förmedling av företagsbostäder och är just nu inne i en expansiv fas, vilket innebär att de nu är på jakt efter en ny medarbetare. Tjänsten är placerad på företagets kontor mitt i centrala Stockholm.

I den här rollen blir ditt fokus att ge bästa tänkbara service åt både kunder och medarbetare. Du sitter tillsammans med en grupp bestående av 10 duktiga kollegor, där din arbetsdag utgörs av allahanda administrativa uppgifter med mycket kundkontakt. Du kommer bland annat att arbeta med felanmälan och ha kontakt med kunder via både mejl och telefon, ha kontakt med städare och städbolag, sköta inköp och beställningar samt koordinera viss personal. Du ansvarar även för hanteringen av alla nycklar och sköter registreringen av dessa. Det här är med andra ord en mycket administrativ roll där du underhåller företagets olika rutiner. Stundtals kan även uteförvaltaruppgifter förekomma, så som att hämta nycklar eller liknande.

Vi tror att du som söker den här tjänsten är en person som brinner för ordning och struktur. Du trivs med ett administrativt arbete där du får organisera din dag utefter väl genomarbetade rutiner. Samtidigt tror vi att du är en social person som brinner för att ge bästa möjliga service och tycker om att samarbeta tillsammans med kollegor. Då du kommer att arbeta med att hjälpa både kunder och kollegor ser vi även att du har en god kommunikativ förmåga.

Som anställd hos vår kund får du tillgång till flera generösa förmåner! Gruppen du arbetar tillsammans med är dessutom ett härligt gäng med bra sammanhållning, som ofta arrangerar olika sociala aktiviteter!

Kravprofil

• Tidigare erfarenhet av administration och kundbemötande
• God systemvana
• Körkort
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Omfattning och tillträde

Heltid, tillsvidare. Tillträde omgående, 3 månaders uppsägningstid accepteras.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.


Är du en social och serviceinriktad person som lockas av en administrativ roll med mycket kundkontakt? Vill du bli en del av ett team med fantastisk laganda, där alla samarbetar för att ge bästa möjliga kundservice? Då har du hittat helt rätt roll!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30353 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 28 augusti 2018

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


28 januari 2024

5 december 2023

Mäklarassistent

Mäklarassistent

16 november 2023