Social och driven Inhouse Sales för Trustly

Arbetsbeskrivning

100 years ago people got paid in cash. They had cash in their pocket and paid for merchandise in cash at their local store. Cash was king. Payments were easy. 
Today people receive their salary in their bank account. Merchants keep their money in their bank account. People shop online. 
So how come it’s so complicated to pay straight from your bank account? 
In 2008 we decided to do something about this. It’s your money, your account, you should be able to pay from it in a simple way - just as you can with cash in your pocket. And for the merchant, it should be just as easy to receive money when selling as it should be to send money when refunding the customer. Nobody wants the cash economy to come back - but we all want the simplicity of it. 
Now, we’re confident that we have the solution. 
For consumers Trustly enables secure online payments - direct bank payments. The risk of errors and mistakes are minimal. It is as secure as everything else you do via the Internet bank, you never have to disclose information that could be misused by third parties. All that is required to use Trustly is a bank account, which everyone has. 
Trustly makes it easy for merchants to get paid online. Trustly removes unnecessary middlemen, and merchants can sell to consumers regardless of what bank they have. In comparison to credit card payments, transaction costs are low and easy to understand and predict. 


Vi söker för Trustlys räkning en initiativrik och självgående person som skall arbeta med Inhouse Sales.

I denna roll är det av största vikt att du själv driver dina arbetsuppgifter och tar initiativ till nya, kreativa lösningar. Du besitter ett stort säljdriv och affärfokus samt är entusiasmerade som person. Vidare är du skärpt, utvecklingsdriven och  trivs i säljrollen. Du vill vara med och bygga framgång i ett snabbväxande företag med stora möjligheter till utveckling inom försäljning. Detta är en roll där det krävs att du är strukturerad, en "doer", serviceinriktad samt uppskattar att arbeta i ett högt tempo där förutsättningar förändras.
Du kommer att använda telefonen som redskap och vända dig till små och medelstora företag.

Är du den vi söker?

Du som söker har troligen någon tidigare erfarenhet av telefonarbete, gärna från service- eller supportinriktad roll inom kundtjänst. Meriterande är tidigare erfarenheter inom e-handel eller teknikförsäljning. Meriterande är även flytande kunskaper i finska

Vi erbjuder dig en rolig och spännande tjänst hos ett snabbväxande bolag. En miljö som präglas av kompetens och professionalism, där du omges av drivna och positiva kollegor vilka står för god gemenskap.

Detta är uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet för arbete ute hos vår kund.

Information om uppdraget:
Start: Omgående 
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider, kl 8-17

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet Sverige AB Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 8 april 2014

Besöksadress

Box 70368 10724 Stockholm
None

Postadress

Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Teknisk innesäljare - vattenblästring, Österhaninge

Teknisk innesäljare - vattenblästring, Österhaninge

22 april 2024

26 april 2024