Social och framåt medarbetare till Business support sökes!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en arbetsdag fylld av att ta hand om kunder? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag för dig under några månader hos en kund inom biluthyrningsbranschen.

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att svara på inkommande samtal till gruppen och behandla ärendena som kommer in. Vidare kommer du att hjälpa kundansvariga med diverse uppgifter. I det dagliga arbetet ingår även att ansvara för utskick av information, intyg och drivmedelskort till förare samt boka hyrbilar åt förare vid behov. Du kommer även att boka transporter på fordon och däck samt vara ansvara för arkivering.

Vem trivs här?

Du som har jobbat med business support tidigare och har goda kunskaper i Officepaketet framför allt Excel kommer snabbt komma in i arbetet. Vidare är du bra på att utrycka dig i väl i telefon i både svenska och engelska. Är du ansvarstagande, flexibel och är inte rädd för att ta egna initiativ kommer du att utvecklas ännu mer. 

Tycker du om service och är glad och positivt, och alltid gör det "lilla extra" för kunden har du kommit rätt. Din goda förmåga att se lösningar istället för problem gör att du når framgång!

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

 Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Frida Eriksson Rekryteringsansvarig på 08-598 980 20

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse.
  • Heltid
  • Publicerat: 19 februari 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


24 april 2024

Kundservice i Uppsala

Kundservice i Uppsala

24 april 2024