Socialsekreterare

Arbetsbeskrivning

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Du kommer att arbeta med handläggning av bistånd enligt SoL och LVM. I arbetet ingår utredningsarbete, rådgivning och kontakt med andra samverkanspartners. Vi erbjuder ett omväxlande arbete, handledning, en god stämning i arbetsgurppen, Vi lägger stor vikt vid samarbetsförmåga och personlig lämplighet. KVALIFIKATIONER Socionomexamen eller likvärdig utbildning och ha utredningsvana. Kökort erfordras. Erfarehet av beroendefrågor och missbruksbehandling är meriterande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Enhetschef Utvecklingsenheten Sofia Heino
026-17 80 87
HR-konsult Helena Bergström
026-17 50 07
Vision Lena Arnberg
026-17 80 05
SACO Karin Jansson
026-17 80 47
Naturvetarna/akademikeralliansen Claes-Göran Nilsson
026-17 96 15
Förvaltningschef Mats Collin
026-17 87 74
Förvaltningschef Elisabet Jonsson
026-17 83 20
Kommundirektör Göran Arnell
026-17 80 02
HR-chef Joakim Råberg
026-17 84 96
Sandra Westman
+4618169362

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gävle kommun
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 4 september 2007
  • Ansök senast: 21 september 2007

Besöksadress

Stadshuset 80184 Gävle
None

Postadress

Stadshuset
Gävle, 80184

Liknande jobb