OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
2013-07-29
Dnr VON 2013/80
ÅMÅLS KOMMUN
Vård- och omsorgsförvaltningen söker
SOCIALSEKRETERARE
till IFO-enheten
Anställningsvillkor
Tillsvidareanställning 100 % med tillträde enligt överenskommelse. Anställningen kan komma att inledas med provanställning.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består i att utreda, besluta och följa upp insatser enligt SoL och LVM. Det ingår även uppsökande verksamhet och att vara delaktig i kommunens öppenvård. Arbetsuppgifterna avser handläggning av vuxenärenden så som missbruk och psykisk funktionsnedsättning.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är socionom eller har annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Erfarenhet från området samt B-körkort är ett krav. Som person är du engagerad, kreativ och arbetar systemteoretiskt. Stor vikt kommer att fästas vid personlig lämplighet.
Lön
Månadslön, individuell lönesättning. Ange löneanspråk vid ansökan.
Information
Avdelningschef Berith Sletten, tel. 0532-171 22
Fackliga representanter
SSR, Irene Karlsson, tel. 0532-171 37
Vision, Marita Burman-Linder, tel. 0532-173 52
Ansökan
Välkommen med din ansökan i form av personligt brev och CV som ska vara inkommen senast onsdagen den 21 augusti 2013 till vard.omsorg@amal.se Märk ansökan med Socialsekreterare, dnr nr VON 2013/80. Betyg, intyg med mera som styrker ditt CV inlämnas efter anmodan.
Rekryteringsansvariga har tagit ställning till i vilka medier annonsen ska införas och vi undanber oss kontakter med övriga annonseringskonsulter.