Software Consultant till Trivec i Umeå

Software Consultant till Trivec i Umeå

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Trivec är en leverantör av kassasystem och dryckessystem till den europeiska marknaden för restauranger, barer, nattklubbar och hotell. Våra lösningar förenklar och optimerar beställning och betalning samt underlättar styrningen av verksamheter. Trivecs produkterbjudande som innefattar kassasystem för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/kassasystem-restaurang/), kortterminaler (https://www.trivec.se/produkter/kortterminaler/), mobilt kassasystem (https://www.trivec.se/produkter/kassasystem-restaurang/mobilt-kassasystem/), Kitchen Display System (https://www.trivec.se/produkter/kitchen-display-system/) och dryckessystem (https://www.trivec.se/produkter/dryckessystem/) med flexibla alternativ för integration med bokningssystem för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/bordsbokningssystem/), bokföring för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/ekonomisystem-restaurang/), schemaläggning för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/schema-restaurang/), inköp, lager och inventering för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/lagerhantering-restaurang/). Trivec grundades 1993 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike.

Trivecs hemsida: https://www.trivec.se/

Din roll

I rollen som Software Consultant har du som ansvar att få medarbetare och kunder att få installation, support och service att fungera på yttersta nivå. Tjänsten är på heltid tillsvidare hos Trivec med 6 månader provanställning. Startdatum enligt överenskommelse efter sommaren.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Installation av Trivecs hårdvara och mjukvara hos kund

- Avhjälpa anmälda fel i våra levererade system via besök hos kund eller per telefon.

- Kundsupport. (telefon och ärendesystem)

- Programmering av kundens artikelregister, servsitörer, bordsplan, produktsidor.

- Kontroll att kablage och Internet finns på plats. Iordningställande av hårdvara inför installation (PC, printrar, kablar och annan utrustning)

- Utbildning av personal och ansvariga hos kund eller remote.

- Övervakning under startdagen/kvällen till stängning.

- Ge befintliga kunder kompletterande utbildning på systemet om sådan krävs.

Ordinarie arbetstiden är 8.00 - 17.00. Jourtjänstgöring ingår.
Arbetet utförs på de tider som krävs men ersätts då med Ob-tillägg. En stor del av arbetstiden sker ute hos kund, övernattningar förekommer 2-4 nätter per månad. Timbank hanteras tillsammans med närmaste chef. Jour enligt gällande överenskommelse.



Förmåner:

- Tillgång till Bil, (Poolbil eller tjänstebil)

- Beredskapstillägg (vid jourtjänstgöring)

- Dator

- Telefon (vid jourtjänstgöring)

- Övriga förmåner enl kollektivavtal



Din profil

Vi söker dig med ett tekniskt intresse och som har lätt för att lära dig nya system. Antingen har du en teknisk bakgrund med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i roll som ex nätverkstekniker eller installatör. Eller så har du erfarenhet från restaurangbranschen där du kommit i kontakt med Trivecs system och vill sadla om till en teknisk roll.

Som person söker vi dig med en social kompetens och som är tålmodig och pedagogisk mot kunder. Eftersom du regelbundet kommer att åka ut till kund är det viktigt att du trivs med fysiska möten och trivs med att resa i din tjänst.

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar Trivec med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2023
  • Ansök senast: 7 december 2023

Liknande jobb


14 juni 2024

12 juni 2024

Nätverksspecialist till Norrmejerier

Nätverksspecialist till Norrmejerier

12 juni 2024