Sommarjobb: Administratör till BD

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
BD är ett medicintekniskt företag med produkter inom primärvård, sjukhus, forsknings- och kliniska laboratorier. Bolagets mission är att hjälpa människor att leva ett så hälsosamt liv som möjligt, vilket de strävar efter att uppnå genom att tillverka och sälja ett brett utbud av medicintekniska produkter, diagnostiska instrument och laboratorieutrustningar. BD:s expertis omfattar hela kedjan från medicinsk forskning till sjukhus- och hemsjukvård och har betydelse för miljontals människors liv över hela världen. Företaget har omkring 29 000 anställda i cirka 50 länder över hela världen.

Om jobbet:
Som administratör på bolaget kommer du vara en spindel i nätet och ha kontakt med flera avdelningar och stötta verksamheten där det behövs. Exempel på arbetsuppgifter:
? Rensning av kunddatabas
? Sortering och inscanning av avtal
? Upprätta Excelregister
? Insortering av reseräkningar
? Rensning av serverinformation
? Rensa, strukturera och inventera bolagets sample-rum
? Broschyrinventering
? Bokningar av hotell, taxiresor samt event mm.

Kompetenskrav:
Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare samt har kunskap i Officepaket och då med stort fokus på Excel. Du kan uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.

Personliga krav:
Du är en strukturerad person som gillar att ha ordning runt omkring dig. Du förstår vikten av att prioritera och är van att arbeta mot deadlines. Du är en prestigelös person som är duktig på att uttrycka dig i skrift. Vi ser gärna att du är en driven person som är självgående och tar tag där det behövs.

Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetet är på heltid förlagt under kontorstider med möjlighet till flex. Uppdraget är på 3 månader med start i slutet på juni. Du kommer vara anställd av Hero men arbeta som konsult hos kund. Vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då tillsättning kommer ske löpande.

Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 28 maj 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


31 maj 2024