Sommarjobb som receptionist

Sommarjobb som receptionist

Arbetsbeskrivning

Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.

Arbetsuppgifter
Är du serviceorienterad och ansvarstagande? Är du driven och har erfarenhet från kundservice och administration? Då kan tjänsten som receptionist vara rätt för just dig! Aditro Logistics AB söker för kunds räkning en servicemedveten receptionist. Arbetet kommer vara förlagt under hela sommarperioden men även extra arbete under vår och höst.

Du får komma till ett jobb där du kommer bli en viktig spelare. Här får du möjlighet att ansvara för företagets reception. Du kommer att sköta företagets växel, ge bästa tänkbara service till alla och även arbeta administrativt. Som receptionist kommer du arbeta självständigt och lösningsorienterat med starkt driv och engagemang.

I rollen som receptionist kommer du till exempel att:
• Ta emot besökare och telefonsamtal i receptionen
• Hantera post, mail och växel
• Arbeta brett med administration
• Vara företagets ansikte utåt


Din profil
Vi söker dig som letar efter ett varierat arbete där du får möjlighet att ta ett stort ansvar. Vi tror att du trivs med att koordinera flera arbetsuppgifter parallellt. Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter besökaren i fokus. Tidigare erfarenhet från någon typ av servicearbete är ett önskemål. Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, till exempel som receptionist eller kontorsassistent.

Som person är du driven, initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra. Du är inte heller rädd för att hjälpa dina kollegor och hugga i där det behövs.

För att lyckas i rollen har du:
• Erfarenhet av att arbeta med dator och telefon som främsta arbetsverktyg
• Behärskar svenska och engelska obehindrat
• Vara företagets ansikte utåt

Tjänsten kommer tillsättas så snart vi funnit rätt kandidat. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aditro Logistics Staffing AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2022
  • Ansök senast: 8 maj 2022

Liknande jobb


31 oktober 2024

29 oktober 2024

29 oktober 2024