SOMMARJOBBA SOM ADMINISTRATÖR HOS KUEHNE & NAGEL AB

SOMMARJOBBA SOM ADMINISTRATÖR HOS KUEHNE & NAGEL AB

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en roll med många kontaktytor och administrativt arbete? Tycker du om logistik och vill arbeta på ett globalt företag under sommaren? Då kan tjänsten på Kuehne + Nagel AB vara något för dig! Läs mer och sök tjänsten idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Kuehne + Nagel ABs räkning två administratör till deras kundtjänst/ordermottagning i Norrköping. Som administratör kommer du få chansen att arbeta kreativt och självständigt med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till största del arbeta med inleveranser men också stötta dina kollegor med utleveranser. Arbetet som administratör kommer att innebära daglig kontakt med företagets kunder både via telefon och e-post. Du kommer även att arbeta med registrering och planering i olika affärssystem och handha det dagliga arbetet med en av företagets största kunder.

#

Du erbjuds


* Ett spännande och meriterande extrajobb under studietiden
* En plats i ett familjärt och ledande bolag där möjligheterna till personlig utveckling är stor
* Ett arbete med stor frihet och eget ansvar
* En dedikerad konsulchef och karriärspartner


#

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Administrera inleveranser och utleveranser
- Sköta den gemensamma mailen för både in- och utleveranser
- Sköta bokningar av containers
- Ha regelbunden kontakt med en av företagets största kunder samt leverantörer och interna lagret

Tjänsten passar dig som snabbt kan lära dig nya system och trivs i en roll med mycket kundkontakt.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasialnivå och tar examen tidigast 2024, gärna med inriktning logistik
- Har tidigare arbetslivserfarenhet där du haft kundkontakt, gärna via telefon och mail
- Har god datorvana då du till stor del kommer att arbeta i Excel, Outlook och företagets orderhanteringssystem
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då arbetet innebär daglig kontakt med både svenska och utländska kontakter

Det är meriterande om du tidigare har arbetat med ordermottagning eller kundtjänst.

Som person är du strukturerad, har stor ansvarskänsla för dina arbetsuppgifter och kan arbeta självständigt. Vi söker dig som har en förmåga kunna driva och dokumentera ärenden samtidigt som du håller en hög servicenivå gentemot kunder. Utöver det ser vi att du är:


* Kommunikativ
* Flexibel
* Problemlösande


#

Övrig information


* Start: Preliminärt v. 25-33, med upplärning under v. 23-24
* Omfattning: Heltid
* Placering: Norrköping


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 29 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Dokumentatör elnät

21 maj 2024

17 maj 2024

Planerare till Möllebackshemmet

Planerare till Möllebackshemmet

21 maj 2024