Sommarjobba som produktionskoordinator hos Transtema

Sommarjobba som produktionskoordinator hos Transtema

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
I rollen som produktionskoordinator blir du en viktig del av ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att fungera som länken mellan kunden och teknikern. Ditt dagliga arbete innebär att bevaka och planera teknikeruppdrag, där du tar hänsyn till deras kompetens och prioriteringar. Tillsammans med dina kollegor kommer du att ha daglig kontakt med tekniker i ett specifikt geografiskt område. Ni ansvarar gemensamt för att planera och optimera deras rutter för att effektivisera arbetssättet.

Ditt ansvar sträcker sig även till att bistå med support och förmedla information mellan parterna, främst över telefon och mail. I denna roll får du ett varierat arbete där du jobbar lösningsorienterat med planering och samordning på ett strukturerat sätt.

Som medarbetare hos oss kommer du att ges möjligheter till både utbildning och personlig utveckling. Företagskultur präglas av öppenhet och en stark känsla av eget personligt ansvar för att säkerställa att arbetet utförs på bästa möjliga sätt.

Tjänsten är på heltid under sommaren. Möjlighet för eventuell fortsättning i vår studentpool även efter sommaren finns vid intresse.

Vi söker dig som
Vi söker en engagerad och strukturerad medarbetare för rollen som produktionskoordinator. Som person har du förmåga att hantera stress och är nyfiken inför nya utmaningar. I den här rollen kommer du dagligen att ha kontakt med tekniker, både över telefon och via e-post. Vi värdesätter därför att du är serviceinriktad och besitter ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt.

Att vara en planerande och beslutstagande individ är en naturlig del av din kompetens. Initiativtagande är något du trivs med och tar på dig med självklarhet. För att lyckas i rollen som produktionskoordinator är det viktigt att du är förändringsbenägen och har en nytänkande inställning.

Vi ser det som en förutsättning att du har en stark vilja att utvecklas och lära dig inom området. Tidigare erfarenhet från servicearbeten eller logistik anses vara meriterande för denna tjänst. God datavana är ett krav, och du förväntas kunna kommunicera flytande på svenska samt behärska engelska både i tal och skrift. Om du uppfyller dessa kriterier och är redo för en spännande utmaning, ser vi fram emot din ansökan

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 4 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2024
  • Ansök senast: 30 april 2024

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Supply Chain Planner

Supply Chain Planner

25 april 2024

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

23 april 2024

23 april 2024