Sommarvikariat med start i april - collector administrator

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm söker vi en backofficeadministratör till vårt kundföretag inom inkassobranschen. Uppdraget är ett sommarvikariat med start redan i april, för att få goda förutsättningar att vara upplärd till sommaren. Här får du möjlighet att ingå i ett drivet och inspirerande team!

I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga kunders ärenden utifrån inkassoprocesser och rutiner, registrera åtgärder kopplade till respektive ärende, hålla tidsramar och följa kundens rutiner.

Din profil
Vi tror att du är du nyutbildad ekonom, eller kanske i slutet på din ekonomiutbildning och ute efter en start på karriären, eller så har du samlat på dig lite erfarenhet från fakturaärenden och har för avsikt att påbörja studier inom ekonomi.

För att trivas i rollen som collector administrator är du en person med sinne för siffror,har ett ordningssamt sätt, är lättlärd och driven. Flexibilitet, pritoritering och att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt är en förutsättning för att hantera arbetsuppgifterna.

Vi ser gärna att du tar egna initiativ och är hungrig på att lära dig nya arbetsuppgifter.

Har du erfarenhet av arbete inom elbolag eller inkassoverksamhet så är det meriterande.

Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift


Om företaget
Tjänsten är på heltid och du har arbetstid under vardagar mellan kl.08.00-17.00 från april tom augusti.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till info@bemanningskontoret.se

Vi tar ej emot ansökningar via länken

Om oss
Vi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 20 mars 2019

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024