SONY MOBILE RETAIL DISTRICT MANAGER

Arbetsbeskrivning

Retail United är en fullservicebyrå inom säljande kommunikation. Retail United skapades 2015 genom att slå ihop reklambyrån Locomotiv och säljsupportbyrån Brand Support i nära samarbete med retailkonsulterna Agenda Retail till ett gemensamt erbjudande; strategi, kommunikation och aktivering. Aktivering: För att våra kunder ska få maximalt värde av sina marknadsinsatser har vi ett erbjudande som säkerställer att varumärkens strategi och kommunikation når hela vägen ut i butik, till butiksmedarbetaren och slutligen till konsumenten. Att jobba på Retail United innebär att jobba med kända varumärken, alltid med försäljning som mål, med god kvalitet och konsumentens/kundens bästa som ledstjärna.

Som Retail District Manager (RDM) är du med och ansvarar för bearbetningen och utvecklingen av Sony Mobile återförsäljare. Du kommer att ingå i ett rikstäckande team av butikskonsulter men ansvarar för ditt distrikt. Genom täta butiksbesök ska du stärka Sony Mobile position i handeln.

Vi vill hitta dig som brinner för försäljning och marknadsföring och som på ett engagerat och entusiastiskt sätt kan förmedla ditt budskap till andra. Du som är beredd att jobba hårt för att visa framfötterna i yrkeslivet och som alltid är beredd att ge det där lilla extra. Om du dessutom har en stor social förmåga och ett naturligt driv så vill vi att du skickar en ansökning till oss på direkten!

 

Dina viktigaste arbetsuppgifter är att:


Representera och marknadsföra Sony Mobile gentemot återförsäljare och kunder i din region
Ansvara för att dina butiker når sina uppsatta säljmål
Bygga vidare på och stärka Sony Mobile´s goda relation med butikerna
Hålla produktutbildningar och presentationer för såväl stora som små samlingar
Planera och genomföra lokala säljaktiviteter
Implementera och driva kampanjer
Medverka vid Sony Mobile´s kunders aktiviteter
Medverka på tjänsteresor och kvällsaktiviteter. Oregelbundna arbetstider är frekvent förekommande


Din bakgrund:


Utbildning inom marknadsföring och/eller ekonomi, gärna på högskolenivå
Dokumenterad erfarenhet av försäljning
Tekniskt intresse och fallenhet
B-körkort
God svenska och engelska i tal/skrift
Goda datorkunskaper (Windows Office)


Vi erbjuder: 


Ett stimulerande arbete i en nordisk organisation
Ett nära samarbete med kollegor runtom i Norden
Fast lön + bonus
Tjänstebil


Ansöka via knappen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Box for me HB / Jobbfeed Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast plus rörlig lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 3 mars 2017

Besöksadress

Ankdammsgatan 25
None

Postadress

Ankdammsgatan 25
Stockholm, 17161

Liknande jobb


13 september 2022

6 september 2022