Sortimentsadministratör

Sortimentsadministratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vad sägs om att ta ett uppdrag som sortimensadministratör i 6 månader, med chans till förlängning? Du kommer utgå från ett fräscht kontor ett stenkast från Hyllie station i Malmö. Rollen innebär att du, precis som det låter, ska administrera sortimentet hos vår kund. Grotta ner dig i data och se till att allt stämmer och göra uppdateringar. Förutom att sitta med data och analys får du även nyttja din kommunikativa sida och ha daglig dialog med intressenter, både i och utanför organisationen. Spännande roll som kombinerar både administration och kommunikation, sök redan idag!


Kontorstid, måndag till fredag.
Utgå från kontoret i Hyllie.
6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning alt. övertag hos kund.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024-02-04. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
I den här rollen kommer du få arbeta brett. Du kommer å ena sidan grotta ner dig i data, information och artikelvård. Administrativt hantera kundens artiklar och information för att se till att allt stämmer och bli uppdaterat löpande. Du kommer å andra sidan sitta i en koordinerande roll och ha daglig kommunikation med diverse intressenter, från leverantörer till närmsta kollegan så projekt kommer i hamn enligt deadline och all information är rätt inför detta.


Du kommer bl.a:
Ansvara för artikelregistrering och prisjustering
Skapa underlag, filer koder för artiklar
Bygga artiklar och hantera både administration och leveransinformation löpande
Projektleda kampanjplaner och genomföra dessa
Samt ha daglig kontakt med leverantörer för artikelinformationsuppdateringar

Du kommer sitta tillsammans med ett team på drygt tio personer och arbeta tillsammans med dessa dagligen.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för det här uppdraget krävs det att du är en person som är självständig och flexibel. Du vågar kasta dig ut och med ett starkt team bakom dig ta dig an arbetsuppgifter löpande. Du är van vid att hantera flera saker samtidigt och även arbeta mot deadline. Du ser lösningar och inte problem.


Du har:
Minst tre års erfarenhet av liknande administrativ roll sedan tidigare
Vana av och är duktig i Excel
Vana eller intresse av att lära dig produktinformation av ett brett sortiment för att supportera kollegor
Svenska och engelska, tal och skrift

Mycket meriterande om du har erfarenhet av Pyramid samt suttit med sortiments- och/eller artikeladministration tidigare.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2024
  • Ansök senast: 4 februari 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör - EY Stockholm

Administratör - EY Stockholm

9 maj 2024

Document Controller

Document Controller

9 maj 2024

Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024