OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos SOS International erbjuds du en varm och kamratlig atmosfär där samarbete, gemenskap och att ställa upp för varandra är självklar. Är du på jakt efter nya utmaningar och vill samla på dig ytterligare arbetslivserfarenhet inom administration? Uppdraget startar omgående och pågår initialt 6 månader framåt. Låter detta intressant? Sök tjänsten idag!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en administratör till SOS International med start omgående. Du kommer ingå i teamet Customer Service and Internal Sales (CSIS). Teamet arbetar med att stärka SOS Internationals kundrelationer. Det är ett team bestående av tre personer och där det finns en härlig gemenskap.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos SOS International. Uppdraget kommer att vara på heltid, kontorstider och initialt sträcka sig 6 månader framåt.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör kommer du stötta upp teamet med administrativa arbetsuppgifter och finnas till hjälp där det behovet dyker upp. Det kommer innebära till viss del kundkontakt och uppföljningar med kund. Därtill kommer du arbeta med att månadsrapportering och framtagning av statistik.
På SOS International strävar de efter en kreativ blandning av medarbetare – miljön ska vara mångkulturell med en jämn könsfördelning. De erbjuder en varm och kamratlig atmosfär där samarbete, gemenskap och att ställa upp för varandra är självklar.
Tjänsten passar dig som har möjlighet att börja omgående och som ser värdet i att få meriterande arbetslivserfarenhet. Om du visar framfötterna kan det dyka upp andra öppningar inom organisationen och en möjlighet att vidareutvecklas inom företaget.
VI SÖKER DIG SOM
* Har minst en avslutad gymnasial utbildning
* Talar och skriver svenska obehindrat samt behärskar det engelska språket i såväl tal som skrift då båda språken används dagligen inom organisationen
* Har tidigare arbetslivserfarenhet inom någon form av administration
* Har god datavana med goda kunskaper inom Excel
I rollen som administratör ser vi att du är flexibel och drivs av att hjälpa andra. Du är empatisk och har en god förmåga att samarbeta. Du kan strukturera upp ditt arbete – trots många bollar i luften – och har en förmåga att upprätthålla noggrannhet samt att följa rutiner och instruktioner. I rollen är det viktigt att du är flexibel och vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i rekryteringsprocessen.
ÖVRIG INFORMATION
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, Initialt 6 månader
* Placering: Stockholm, Mörby Centrum
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och SOS Internationals önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn04@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
OM OSS
Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.
* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här
INFORMATION OM FÖRETAGET
SOS International hjälper, i samarbete med en rad försäkringsbolag, nordiska resenärer över hela världen. I deras larmcentral sitter erfarna assistanskoordinatorer beredda att hjälpa dig - dygnet runt, året om.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231